Millaisia vaatteita miehesi haluaisi sinun kayttavan kun olette yhdessa liikkeella (kesailta)?
Millaisia vaatteita miehesi haluaisi sinun kayttavan kun olette yhdessa liikkeella (kesailta)? Kuinka usein teet kuten haluaisi?
Kommentit (16)
Ei mun mies ehdottele mulle vaatteita, aina valitsen ne itse.
Yleensä mulla on päällä mekko tai hame.
Kuka niistä? Virallinen mieheni haluaisi minun pukeutuvan burhaan. Itse tollottaa teinityttöjä perseshortseissa.. Tästäkin syystä ei ole ainoa mieheni. Rakastaja haluaisi minun pitävän lyhyttä hametta ilman alushousuja. Ja naapurin setä ei juuri välitä miten pukeudun, koska riisuu minut kuitenkin aina.
Millaisia vaatteita haluatte miehenne käyttävän, kun olette yhdessä liikkeellä (kesäilta)? Minkä pituiset hiukset haluatte miehellänne olevan ja kuinka usein ehdotatte parturiin menoa? Kuinka usein patistatte miehenne salille, jotta miehellä olisi hyvä kroppa? Mihin asentoihin käskette miehenne taipua sängyssä? Ihastuitteko mieheenne hänen kroppansa vai kasvojensa takia?
Mieheni ei ole koskaan esittänyt toiveita liittyen pukeutumiseeni, korkeintaan kotona kannustaa olemaan vähissä pukeissa. :).
Sen sijaan hän kysyy aika usein minulta neuvoa pukeutumiseen, koska on työssä jossa joutuu pukeutumaan edustavasti eikä häntä itseään kiinnosta juurikaan miettiä omaa pukeutumistaan.
Mun mies ei ole koskaan kritisoinut pukeutumistani, mutta on useasti kehunut asuani jos ollaan lähdetty jonnekkin. Yleensä se on mustat farkut, tummansiniset vagabondin ballerinat/dkny mustat nahka ballerinat ja jokin siisti silkkitoppi/lyhythihainen paita. Vaalea pitkä trenssi mukana jos kylmä yllättää, sekä jokin huivi. Hiukset suoristettuna rennosti auki tai ponnarilla. Jotkut nätit pienet korvakorut, esim helmikorvikset. Hieman ripsaria, ehkä huulipunaa/punasävyistä huulirasvaa. En pakkeloi naamaani muuten, en osaa meikata, mutta mieheni ei ole koskaan vihjannut haluavansa minun meikkaavan enempää.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia vaatteita miehesi haluaisi sinun kayttavan kun olette yhdessa liikkeella (kesailta)? Kuinka usein teet kuten haluaisi?
Olemme olleet jo 30 vuotta yhdessä ja jostain kumman syystä tätä aihetta ei ole sivuttu koskaan. Saan pukeutua ihan niin kuin itse haluan.
Hah hah.Mun mies ei kyllä uskaltaisi sanoa.
Eipä ole sanonut, mutta empä kyllä tissit tyrkyllä ja hame vesirajassa kulje muutenkaan.
Nunna vaatteiden ja horoasujen välillä kulkee monta hyvää pukeutumistapaa mitkä sopii minulle oikein hyvin ja miehenikin tykkää.
Vaikka asiasta ei ole puhuttu, eiko ole myoskaan tietoa mista tykkaa ja mista ei. Vai eiko miesta yhtaan kiinnosta?
Haluaisi että olisin ilman vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka asiasta ei ole puhuttu, eiko ole myoskaan tietoa mista tykkaa ja mista ei. Vai eiko miesta yhtaan kiinnosta?
Mies jota kiinnostais naisten pukeutuminen? En ole tavannut :)
Kysyin äskön. Haluaisi minulle shortsipuvun tai perus hame/mekko, että helppo rullata ylös ja nus nus.
Ja aion ainakin pari kertaa toiveen toteuttaa 😎
Kyllä hänkin kyselee multa aina, että mikä paita yms. Haluaa miellyttää mun silmää
Moni mies katselisi harvemmin vieraita jos oma panostaisi enempi.
Varmaan just silleen ku pukeudunkin, kun hymyillen minua katsoo ja kehuu ulos lähtiessämme.
Joskus asu on housut ja paita, joskus A-linjainen trikoomekko. Ihan tavallisia 26-vuotiaan ihmisen vapaa-ajan vaatteita.
Ei hajukaan. En ole koskaan kysynyt.