Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni on kamalan lihava

Vierailija
11.05.2016 |

Ja ikää on kuitenkin 13 vuotta, en viitsi oikein sanoa mitään hänelle, ettei loukkaannu.
En usko että mitään anoreksiaa saa jos vaikka sanon että saisi mennä lenkille?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa, että kasvava lapsi lihoisi leipää syömällä. Onko ruokajuoma limua ja paistatteko kaiken voissa? Oletko itse lihava ja jos olet, mistä se johtuu?

Vierailija
22/29 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä ihminen oot

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sösösö ilman nikkiä?

Vierailija
24/29 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap täällä OIKEASTI. Tyttö syö normaalia ruokaa paljon. Ja leipää iltaisin menee monta palaa. Herkkupäivä on kerran viikossa, silloin saa karkkia ja sipsejä.

Jätä leipä pois kokonaan, se auttaa jo paljon.

Vierailija
25/29 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasaa se ruoka lautasmallin mukaan, eli puolet lautasesta kasviksia, neljäsosa hiilaria(peruna, pasta, riisi) ja neljäsosa proteiinia(lihaa, kalaa tms). Lautanen mieluummin liian pieni kuin ainakaan suuri. Ja jos santsaa niin santsataan kaikkea, ei pelkkiä lihapullia.

Ruoan alle voi antaa lasin vettä ja vaikka porkkanaa tms niin pahin nälkä taittuu.

Maitoa vain yksi lasi ateriallaja lisäksi vettä.

Herkkujakin herkkupäivänä vain kohtuudella

Vierailija
26/29 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itsekin tuon ikäisenä pullea, saman pituinen kuin AP:n tytär ja painoin 65kg. Pelasin koripalloakin, joten urheiltua tuli, mutta olin vain lihavuuteen taipuvainen. Jälkeenpäin olen tajunnut, että taisi jo silloin olla sokeriaineenvaihdunta ihan sekaisin, kun tunti kouluruokailun jälkeen oli jo nälkä. En vaan ole hyvä sietämään hiilareita. Leivällä minäkin itseni lihotin, ei meillä edes ollut herkkuja, ei jogurtteja eikä tuoremehua tai mitään muitakaan näitä sokeriherkkuja, jotka monilla kuuluu ihan arkiseen ruokavalioon.

Olen jo pitkään painanut yli 100 kiloa. Joten kannattaa tosiaan miettiä sitä tytön ruokavaliota hyvissä ajoin.

Vierailija
27/29 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa, että kasvava lapsi lihoisi leipää syömällä. Onko ruokajuoma limua ja paistatteko kaiken voissa? Oletko itse lihava ja jos olet, mistä se johtuu?

Olin lapsena lihava juurikin leivän takia

Vierailija
28/29 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin lapsena lihava juurikin leivän takia

Jänskää. Mä olin lapsena laiha, kun nirsoilin ruoan kanssa ja vedin pelkkää leipää.

Vierailija
29/29 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuossa muu auta, kuin tehdä terveellistä ruokaa ja lisätä liikuntaa. Voisiko iltapalaleipiä korvata osittain jollain muulla? Liikuntaa yrittäisin lisätä pikkuhiljaa lisäämällä ainakin hyötyliikuntaa ja keksimällä yhteistä tekemistä. Alkakaa käydä vaikka yhdessä kävelyllä, pyörälenkeillä ja pelaamassa jotain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme