Miksi kauniit ja sirot naiset päästävät itsensä lihomaan?
Sen seurauksena sitten kärsitään huonosta itsetunnosta ja mt-ongelmista. Sääli.
Kommentit (15)
Saadakseen olla rauhassa. Itsetunto-ongelmat ynnä muut johtuvat miehiltä saadusta vääränlaisesta, naista esineellistävästä huomiosta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi komeat ja timmit miehet päästävät itsensä lihomaan?
Toki se voi mennä noinkin päin mutta nyt oli nimenomaan kyse naisista. Aika jännä että joka kerta kun palstalla tehdään aloitus naisista, pitää naisten tehdä samanlainen vasta-aloitus miehistä, imitoiden sen alkuperäisen viestin kirjoitustyyliä mutta vaihtaen viestin aiheen koskemaan miehiä. Sen sijaan että aina keksisi näitä vastanäpäytyksiä, miksi ei voi vain vastata kysymykseen? Tai jos aihe ei kiinnosta, olla vastaamatta?
Kyllä mä olen ihan aktiivisesti lihottanut itseni enkä mitenkään päästänyt:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki se voi mennä noinkin päin mutta nyt oli nimenomaan kyse naisista. Aika jännä että joka kerta kun palstalla tehdään aloitus naisista, pitää naisten tehdä samanlainen vasta-aloitus miehistä, imitoiden sen alkuperäisen viestin kirjoitustyyliä mutta vaihtaen viestin aiheen koskemaan miehiä. Sen sijaan että aina keksisi näitä vastanäpäytyksiä, miksi ei voi vain vastata kysymykseen? Tai jos aihe ei kiinnosta, olla vastaamatta?
Siksi koska aloitus on älyllisesti kuin korkeintaan 12-vuotiaan tekemä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmiin kysymyksiin ei tarvitse vastata. Näpäyttää kannattaa, jotta aloittaja tajuaisi kysyneensä tyhmiä. Tyhmä kysymys=kysymys, jonka ohessa tungetaan vastaajalle kysyjää miellyttävä asenne kurkusta alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta tuo kysymyksenasettelu antaa ymmärtää, että tämä ongelma olisi tyypillinen erityisesti naisille. Näinhän ei kuitenkaan ole vaan niin miehet kuin naisetkin päästävät helposti itsensä rupsahtamaan kun ikää tulee se 30+. Parempi kysymys olisi siis kenties miksi ennen hyvännäköiset päästävät itsensä rupsahtamaan, eivätkä näe vaivaa pitää tasoaan yllä?
Miksi ylipäätänsä kukaan päästää itsensä lihomaan? Eikä pelkästään kauniit ja sirot tai rumat ja romuluiset.
No kuule ihan samaa voisi kysyä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska aloitus on älyllisesti kuin korkeintaan 12-vuotiaan tekemä.
Ad-Hominem, kun et keksi mitään vasta-argumenttia, teet henkilöhyökkäyksen. Kyllä aloittaja saa tätä asiaa ihmetellä niin paljon kuin sielu sietää, jos se noin ottaa pannuun niin ei tähän ketjuun ole pakko vastata.
En ole kuullutkaan tuosta mittavasta ilmiöstä, että lihomisesta seuraa mt-ongelmia. Yllättävän vähän on asiasta ollut puhetta.
Lihominen=mt-ongelmat? Tuohan tarjoaa ratkaisun useampaankin kansantaloudelliseen / yhtriskunnalliseen ongelmaan. Kuinka kukaan ei ole tullut oivaltaneeksi aiemmin?!
Mäkin annoin itteni lihoa vaan, kun ajattelin en halunnut enää että persettäni kehutaan tms. No mies jätti tottakai, kun lihoin ja se oli vähän tarkoituskin, sillä suhde oli muutenkin huono. Sanoi alunperinkin, että älä vaan ikinä liho ja sit kun petti pari kertaa anorektikkonaisen kanssa, niin mulle riitti.
Nyt kyl oon ajatellu pikkuhiljaa laihduttavani ihan omaksi iloksi ja pikkuhiljaa ja alkaa käydä salilla. Ihan vaan siksi, et tulee hyvä olo. Ikinä en miesten takia tee enää mitään!
Tiedätteko mitä. Minä olin kaunis ja siro. Nyt olen kyllä lihonut. Mutta en sitten tiedä, että ketä se lihominen haittaa, itseäni ei ainakaan. Kaunis olen edelleen. Ja ehkäpä se on ihan luonnollistakin, että kiloja tulee iän myötä. Pääasia, että itsellä on hyvä olla.
Hehe, näitä miesten juttuja :-) Mulla on ollut todella monta miesystävää, olen ollut aikoinani melkoinen hottis ja olen edelleen. Tätä samaa stooria olen kuullut jokaiselta mieheltä "miksi naiset päästävät itsensä rupsahtamaan". No nyt on kohta ikää 40 vuotta, ja kun seuraa facessa tai live-elämässä miltä exät näyttää, niin ovatpa elähtäneitä bulleroita! Mä olen hottis edelleen. Huvittaa tämä paasaus, kun oli niin kova huoli minun ulkonäöstäni, mutta itse päästivät itsensä rupsahtamaan. Yhteenkin törmäsin kaupungilla ja sanoi, etten ole muuttunut juurikaan, pakkohan hänelle oli sanoa, että "mitä sulle on tapahtunut?". Että otapa asiaksesi huolehtia itsestäsi. Saat ihailua sitten vanhempana, kun kaikki muut ovat muuttuneet :-)