Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä menin tekemään. Löin tytärpuolta.

Vierailija
11.05.2016 |

en ikinä ole ollut väkivaltainen. Jotenkin pimeni täysin se huorittelu. Viimeinen niitti oli kun sain salaatit naamalleni. Löin ihan täysillä silmään. Ja likka jatkoi vittuilua eli potkasin vielä. Tajusin sitten mitä tein. Tulee varmaan lähtö illalla kun mies tulee kotiin. Pakkaan jo valmiiksi. Likka vaan nauraa että onhan minustakin johonkin,ainakin lyömään lapsia. Väärin tein,tajuan sen. Ei ketään saa lyödä. Se likka mikään lapsi ole vaan 16v teini. Ikuinen isin prinsessa.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on hienoa, että haluat keskustella asiat selviksi tytön ja isän kanssa, vaikka tyttö itse olisi halunnut valehdella tapahtuneesta. Minusta on täysin inhimillistä, jos tyttö on sinua kiusannut jo pidempään ja sinä lopulta menetät hermosi - vaikkakin rajuksi menikin. Toivottavasti saatte asiat sovittua ja tytärkin pääsee purkamaan tuntojaan, miksi kiusaa ja haukkuu sinua.

No siksi että isänsä ei ole äitinsä kanssa. Mutta kun se ei ole minun syyni. Tänään asiat puhutaan selviksi. Likka tosiaan pyysi anteeksi. Minähän häneltä joudun rukoilemaan anteeksi. ap

Naulitsetko itsesi ristille seuraavaksi? Jaxuhalit, hei.

Vierailija
62/77 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pois sieltä heti! Ja tuosta tilanteesta on tehtävä rikosilmoitus. Mutta lähde nyt hyvän sään aikaan. Jos jäät niin aivan varmasti käytetään tuota tapahtunutta kiristämisen välineenä. Ja voiko väkivallan jälkeen enää koskaan normaalisti jatkaa... Kyllä siinä menee niin perusteellisella tavalla luottamus rikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on hienoa, että haluat keskustella asiat selviksi tytön ja isän kanssa, vaikka tyttö itse olisi halunnut valehdella tapahtuneesta. Minusta on täysin inhimillistä, jos tyttö on sinua kiusannut jo pidempään ja sinä lopulta menetät hermosi - vaikkakin rajuksi menikin. Toivottavasti saatte asiat sovittua ja tytärkin pääsee purkamaan tuntojaan, miksi kiusaa ja haukkuu sinua.

No siksi että isänsä ei ole äitinsä kanssa. Mutta kun se ei ole minun syyni. Tänään asiat puhutaan selviksi. Likka tosiaan pyysi anteeksi. Minähän häneltä joudun rukoilemaan anteeksi. ap

Istun äp.n kera tässä olkkarissa. Löi ja potkasi minua. Joka päivä mua lyödään. Eli ei paljon väliä. Nyt vaan on silmä turkoosina,tai kulma. Jos olisin halunnut tai haluaisin niin saisi oikein kunnolla päähänsä. Uskalsipa edes kokeilla mitä teen. Isälle sano mitään fillarista vaan että tuli harkoissa pari perille. Annoin siis lyödä. Eikä edes pätkän iskut sattunut. Eli thas it.

Vierailija
64/77 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Istun äp.n kera tässä olkkarissa. Löi ja potkasi minua. Joka päivä mua lyödään. Eli ei paljon väliä. Nyt vaan on silmä turkoosina,tai kulma. Jos olisin halunnut tai haluaisin niin saisi oikein kunnolla päähänsä. Uskalsipa edes kokeilla mitä teen. Isälle sano mitään fillarista vaan että tuli harkoissa pari perille. Annoin siis lyödä. Eikä edes pätkän iskut sattunut. Eli thas it.

Olet sairas. Täysin.

Vierailija
65/77 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko äp vai ap.

Vierailija
66/77 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ikinä ole ollut väkivaltainen. Jotenkin pimeni täysin se huorittelu. Viimeinen niitti oli kun sain salaatit naamalleni. Löin ihan täysillä silmään. Ja likka jatkoi vittuilua eli potkasin vielä. Tajusin sitten mitä tein. Tulee varmaan lähtö illalla kun mies tulee kotiin. Pakkaan jo valmiiksi. Likka vaan nauraa että onhan minustakin johonkin,ainakin lyömään lapsia. Väärin tein,tajuan sen. Ei ketään saa lyödä. Se likka mikään lapsi ole vaan 16v teini. Ikuinen isin prinsessa.

Olisit sanonut, että lapset ei kyllä puhu tuollaisia. Inhottava penska. En ikinä pystyisi olemaan miehen kanssa jolla on jo lapsia. 

Vierailija
67/77 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sietääkin saada korville kun kehtaa puhua noin aikuiselle tai kenelle tahansa. Nykyään monilla lapsilla ja teineillä ei ole minkäänlaisia käytöstapoja kun ne lellitään ihan pilalle.

Vierailija
68/77 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolloti lolloti loo.

Vierailija
69/77 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä juuri kannattaa keskustella tytön kanssa, hän ei ehkä osaa yhdistää käytöstään samalla tavoin. Kun autatte avaamaan mieltään ja keskustelemaan, niin ehkä hoksaa itsekin oireilevansa äidin poislähdöstä ja siksi kiusaa sinua, jolloin alkaa ajatella asiaa ehkä vähän syvemmin.

Vierailija
70/77 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan meilläkin ongelmia kun uusi mies tuli kuvioihin. Mies osasi antaa oraalisesti takaisin tyttärelleni. Nyt likka asuu jo omillaan mutta oli se aika taistelua. Nykyään tulevat oikein hyvin toimeen. 

No hyi! Antaa oraalisesti sun tyttärelle. Ällöttävä sananvalinta.

Vierailija
71/77 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No heittikö äijä tommosen lapsenhakkaajan pihalle?

Vierailija
72/77 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolloti lolloti loo.

olit juuri oikeassa. Minä, Putinin tytär täällä. Opetelkaa nyt edes mikä on trolli ja mikä provo.t. G.W.bUSH JR.

Vierailija
73/77 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

16v ei ole enää teini vaan aikuinen nainen. Minua hakkasi aika tasaisesti siskoni joka oli silloin 16v. Taatusti tiesi mitä teki. Harjoitteli minulla potkuja ja mutsia asia vain huvitti. Sen opin ettei enää ikinä minua lyödä,edes siskoni. Löin sitä itse vappuna ja teki hyvää. Muita sitten ikinä lyö.

Ai 16v ei ole enää teini?

Vierailija
74/77 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskopuoleni näin alasti vappuna eikä voi teiniksi sanoa. Ikää 15 ja kunnon karvotus ja rinnat. Hyi

Vierailija
75/77 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan meilläkin ongelmia kun uusi mies tuli kuvioihin. Mies osasi antaa oraalisesti takaisin tyttärelleni. Nyt likka asuu jo omillaan mutta oli se aika taistelua. Nykyään tulevat oikein hyvin toimeen. 

No hyi! Antaa oraalisesti sun tyttärelle. Ällöttävä sananvalinta.

Siis nuoli tyttäresi pinppiä?

Vierailija
76/77 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siskopuoleni näin alasti vappuna eikä voi teiniksi sanoa. Ikää 15 ja kunnon karvotus ja rinnat. Hyi

Voi vittu mikä idiootti olet. Teini on teini vaikka olisi kilometrin pituiset karvat, kyse kun on nimen omaan HENKISESTÄ kehityksestä mikä kaikilla teineillä on auttamattomasti kesken. Tajua se.

Vierailija
77/77 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt nukkumaan sairas pervo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän