Ei mitään hajua miten saisin miehen. Miten te muut naiset olette onnistuneet pariutumaan?
Olen niin ulalla, kuin ihminen olla voi. En ole koskaan edes seurustellut. En ikinä saa selkoa flirttaileeko joku mies minulle vai onko vaan mukava ja kohtelias ja inhimillinen tai muuten vaan sellainen, että höpöttää melkein kaikille. Kai miehet sanoisivat aika suoraan jos olisivat kiinnostuneita? Ehkä minusta ei vaan kukaan ole oikeasti kiinnostunut siinä mielessä.
Kommentit (54)
Voi, kun tietäisin vastauksen. Ei oikein uskalla vihjata kiinnostuksesta, koska en voi tietää, onko toinen kiinnostunut vai ei, enkä halua nolata itseäni.
Eli sanokaa miehet, tuijotteletteko toistuvasti, vaikka teitä ei sinänsä kiinnosta, vaikka olisitte varattuja, tykkäättekö vain lepuuttaa silmiä?
En ole onnistunut, mutta onpahan aikaa kehittää itseäni ja saavuttaa hyvä taloudellinen tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Voi, kun tietäisin vastauksen. Ei oikein uskalla vihjata kiinnostuksesta, koska en voi tietää, onko toinen kiinnostunut vai ei, enkä halua nolata itseäni.
Eli sanokaa miehet, tuijotteletteko toistuvasti, vaikka teitä ei sinänsä kiinnosta, vaikka olisitte varattuja, tykkäättekö vain lepuuttaa silmiä?
Voisiko mahdollisesti olla myös niin ettei miehet uskalla vihjata kiinnostuksesta samasta syystä? Itse ainakin katson ihmisiä tosi paljon ilman mitään syytä tai kiinnostusta. Olen myös mukava kaikille kanssaihmisille
Miksi miehet sanoisivat suoraan jos ovat kiinnostuneita? Sehän on ihan persoonakohtaista. Miehet on ujoja näissä asioissa ihan siinä kuin naisetkin.
"Kai miehet sanoisivat aika suoraan jos olisivat kiinnostuneita?"
En todellakaan sano, koska en halua niitä hyivittu-katseita tai ilkeitä kommentteja
Uskon, että sitten kun mies on oikeasti kiinnostunut, niin kyllä sen näkee. :-) ainakin oma mieheni oli ensimmäinen jonka kiinnostuksen aistin.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että sitten kun mies on oikeasti kiinnostunut, niin kyllä sen näkee. :-) ainakin oma mieheni oli ensimmäinen jonka kiinnostuksen aistin.
Jälkiviisaana hyvä sanoa, jos on käynyt hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko mahdollisesti olla myös niin ettei miehet uskalla vihjata kiinnostuksesta samasta syystä? Itse ainakin katson ihmisiä tosi paljon ilman mitään syytä tai kiinnostusta. Olen myös mukava kaikille kanssaihmisille
Oikein tuijotatko?
On muuten paha, jos on tottunut saamaan paskaa niskaan ja sitten joku kaltaisesi saa meidät epätoivoiset kiinnostumaan ennen kuin tajuamme, että tyyppi on samanlainen just kaikille :)
Enpä minäkään osaa antaa neuvoja. Olen pitkälti yli 30 ja ihmettelen vieläkin kuinka parisuhteet edes syntyvät.
En kyllä suoraan mitään sano...
t. Mies
No eihän sitä usein edes jälkikäteen tajua, että miten siinä nyt niin kävi. Ihmettelee vain, että jopas sattui.
Minulla se meni niin, että oltiin samoissa bileissä. Ne onkin ihan ainoat bileet missä olen eläissäni ollut. Ei tunnettu aiemmin, mutta kiinnostus syttyi siinä molemmin puolin saman tien. Ja illan mittaan ajauduttiin yhä enemmän toistemme seuraan. Siitä se lähti sitten soitteluilla ja tapailulla. Ja kun molemmat oli kiinnostuneita, niin siinä ei missään vaiheessa ollut mitään väkinäistä.
Pitäiskö sitä bileisiin lähtee...
Nettitreffeiltä sain. Pistin tunnuksen sinne, heti tuli paljon viestejä. Siitä valitsin yhden ja tässä sitä ollaa.
Vierailija kirjoitti:
Nettitreffeiltä sain. Pistin tunnuksen sinne, heti tuli paljon viestejä. Siitä valitsin yhden ja tässä sitä ollaa.
Näin.
Miehenä saa niin helposti pakit, välillä tylytkin, että ilman "lupaa" lähestyminen on monelle, itseni mukaan lukien vaikeata. Nettitreffeillä sen "luvan" saa.
Välillä sitä toki innostuu "siviilissäkin" yrittämään. Mutta vaikka nainen lupautuisikin treffeille, niin yleensä se on vain tapa päästä eroon "nätisti" ja viesteihin ei enää vastata sen jälkeen. Tai vastataan, että "olen varattu". Ei sitä loputtomiin jaksa, tai ei ainakaan jatkuvalla syötöllä.
isäntä kun käy kerran kaupungis ni se on siin.tänää se tosin lähti aika.....
Mies halusi lähteä kanssani kuuta katsomaan. Ei kai sitä ihan vain kaveriehdokkaille ehdoteta?
Eikö niitä Tinder-miehiä riitäkkään teille kaikille?
Vierailija kirjoitti:
En kyllä suoraan mitään sano...
t. Mies
Sama täällä, vasta jos nainen ilmaisee jollain näkyvällä tavalla, eikä vain yhden kerran vaan useamman, ettei vaan tule väärää tulkintaa, noloa tilannetta tai pahimmassa tapauksessa äänekästä torjuntaa joka herättää muiden huomion jos heitä on lähettyvillä.
Ja todellakin kohteliaasti lähestyn, en varmasti yritä edes pienessä maistissa mitään hävytöntä tai törkeää. Sellainen ei kuulu tapohini.
Mies saa syytteen seksuaalisesta ahdistelusta jos sanoo suoraan maistuisko panot.