Koska tänään on näköjään keskiviikko, niin päivälleen viikko tuli juotua. Nainen 50.v.
Tiistaina alkoi kevään vastaanotto ja tasoitusvapaat ja muutkin välivapaat mitä siihen sitten tulikaan. Eli eilen oli taas tiistai ja yhtään päivää ei mennyt selvänä ja muistaakseni yhtenä iltana olin käytännöllisesti selvänä kun menin nukkumaan.
Tässä on nyt vaan semmoinen kankkunen päällänsä että pelottaa tuo tuleva yö ja mikään nukkuminen ylipäätäänkään.
Kunto on nolla ja olo miinus nolla.
Onko täällä muita joilla meni ottamiseksi tuo kevään tulo ja lämpimät mökki-illat?
Kyllä meille nyt muutenkin yleensä maistuu, miehelle ja kaikille ystävillemmekin, mutta tosiaan hurahti viikko tuossa...
Kommentit (3)
Viikonloppu eli käytännössä pe ja la ilta menee tissutellessa läpi vuoden. Lomalla sitten useampana iltana viini maistuu. Kunto on tällä hetkellä aika huono, mutta pari viikkoa sitten paljon parempi. T. Toinen viiskymppinen
Vierailija kirjoitti:
Kaipaat vertaistukea? Tulitko tänne todistelemaan, että jaksat bilettää ihan samaan malliin kuin nuoremmatkin?
Tiedät varmaan itsekin, mitä pitää tehdä. Pyydä apua. Jos et saa itse varattua aikaa, niin ota päihderiippuvuutesi puheeksi työnantajasi kanssa ja varaatte sinulle ajan työterveyshuoltoon ja pääset sitä kautta hoitoon, jota kipeästi tarvitset.
Ja ap on salamana täällä alapeukuttamassa ja nimittelemässä hiekka*****ksi ja niuhottavaksi moralistiksi, joka ei osaa nauttia elämästä.
Kaipaat vertaistukea? Tulitko tänne todistelemaan, että jaksat bilettää ihan samaan malliin kuin nuoremmatkin?
Tiedät varmaan itsekin, mitä pitää tehdä. Pyydä apua. Jos et saa itse varattua aikaa, niin ota päihderiippuvuutesi puheeksi työnantajasi kanssa ja varaatte sinulle ajan työterveyshuoltoon ja pääset sitä kautta hoitoon, jota kipeästi tarvitset.