Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Töissä 66 vuotias vaari. Pitäisi ottaa puhelin pois.

Vierailija
11.05.2016 |

Tämä ikämies räplää puhelintaan n.30% työajasta. Meinasin jo tänään sanoa kaverille että etkö heitä puhelimesi järveen.

Ei ikinä uskoisi että vanhus peittoaa nuoret mennen tullen puhelimen räpläämisessä. Lisäksi päälle kaikki lehdenmyyjät ja muut myyjät joihin tämän seniilin työaika sitten meneekin.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko palstan sääntöjen vastaista kertoa totuus että seniorin työaika menee älypuhelimen räpläämiseen ...hel...etti.

Niin että kyllä ne vanhuksetkin osaa töissä tehdä muuta kuin sitä mistä palkka maksetaan.

Yleensä esitetään kuinka kokenut työntekijä peittoaa nuoremman ...kun nyt jättäisi ensin sen kännykän kanssa räpeltämisen vähemmälle niin katsotaan sitten :(

...kele

ap.

Vierailija
2/10 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on kansaneläkeiässä. Ei edes saisi olla enää töissä. Ulos vaan papparainen ja nuori tilalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näyttää täälläkin noita kännykän räplääjiä riittävän alapeukuista päätellen. 

ilmoittakaa nyt asittomaksi kun vanhuksia ei pidetä tekstissä kuin kukkaa kämmenellä ..etti ...tu.

Pitäishän näille ovea aukoa ja penkkiä tarjota mutta ...

Lisäksi tämä 66v on yksi vaikeimpia persoonia mitä olen koskaan tavannut. Heti nyrkit pystyssä väittelemässä kun tilaisuus tulee. Kuuluu siihen ihmisryhmään joka polkaisee väittelyn pystyyn vaikka hänen kanssaan olisi samaa mieltä, sekään ei käy.

Vierailija
4/10 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koukussa on vaari rukka.

Vierailija
5/10 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkka K.?

Vierailija
6/10 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee olemaan realismia meille kaikille, että ollaan töissä vielä 66-vuotiaina ja vanhempinakin, sillä eläke ei riitä elämiseen.

Vierailija
7/10 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmä trolli

tulet muuten itse olemaan töissä jonnekin seitsemänkymppiseksi ennen eläkeikääsi joten siitä vaan ottamaan mallia

Vierailija
8/10 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tyhmä trolli

tulet muuten itse olemaan töissä jonnekin seitsemänkymppiseksi ennen eläkeikääsi joten siitä vaan ottamaan mallia

Tämä ei ole mikään trolli vaan täyttä totta.

Olen ihmetellyt että miksi on puhelimessa kaiket päivät mutta nyt olen tullut siihen tulokseen että aika kuluu puhelinmyyjien kanssa rupatellessa. Ei puhelinmyyjien kanssa näin toimita. Työaikana puhelinmyyjäälle sanotaan että kiitos ei,soita vaikka illalla uudelleen. Lisäksi hän lukee netistä uutisia.

Hänellä on 2 kännykkäliittymää. Normaali luuri ja sitten älypuhelin ja kiinteä netti kotona pisteenä iin päälle.

Joo että kyseessä ei ole mikään trollaus vaan täyttä totta.

Vierailija
9/10 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidänkin työpaikalla monella on aina älypuhelin mukana kahvitauolla ja työpalavereissakin. Yksikin isä tekstailee teini-ikäiselle tyttärelleen ja surffaa netissä palaverin aikana. Minua pidetään kummajaisena, kun roikuin puhelimella vain kotioloissa. :D

Vierailija
10/10 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tyhmä trolli

Voit olla oikeassa että olen töissä 70v, mutta jos aikani kuluu kännykän kanssa räpeltäessä niin ohjatkaa kotiin pois työkykyisten jaloista.. 

ap.