Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mainoksia tullaan tiputtamaan vaikka asukas ei halua

Vierailija
11.05.2016 |

http://yle.fi/uutiset/ilmaisjakelulehti_saattaa_jatkossa_tupsahtaa_myos…

Miten Suomi voi olla näin peräkylä valtio että tuollaista ei ole laissa kielletty?

Että joku saa tiputella postiluukusta roskia toisen kotiin?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kele tana. Mä olen paljonkin poissa, järkännyt ettei juuri mitään postia tule postiluukusta. Ei täällä ole mitään varastettavaa, tämä on askeettinen kakkosasunto, joten varkaat älkää vaivautuko. Tympii, jos postiluukku on täynnä roskaa. Saako sen liimata kiinni, ettei pysty mitään sinne laittamaan? 

Vierailija
62/69 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kele tana. Mä olen paljonkin poissa, järkännyt ettei juuri mitään postia tule postiluukusta. Ei täällä ole mitään varastettavaa, tämä on askeettinen kakkosasunto, joten varkaat älkää vaivautuko. Tympii, jos postiluukku on täynnä roskaa. Saako sen liimata kiinni, ettei pysty mitään sinne laittamaan? 

Voi sen liimata tai teipata kiinni. Olen nähnyt montakin tällaista luukkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä rupean tekemään niin että vien kaikki ilmaislehdet jota luukustani tippuu Postin keltaisiin laatikoihin.

Vierailija
64/69 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras olisi kun odottaisi joku vapaapäivä sitä lehden jakajaa ja kun se tiputtaa lehden luukusta niin menee raivoamaan sille.

Menee vielä seuraamaan sitä ja vittuilee sille koko ajan.

Vierailija
65/69 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras olisi kun odottaisi joku vapaapäivä sitä lehden jakajaa ja kun se tiputtaa lehden luukusta niin menee raivoamaan sille.

Ootko nyt ihan tosissas? Se lehdenjakaja on yleensä joku 15-vuotias ensimmäisessä työpaikassaan ja se tekee työnsä just niin kuin ylhäältä päin on neuvottu, eikä ihan vaan vittumaisuuttaan niitä lehtiä just sulle jaa. Että todella hyvä neuvo oli, urpo.

Vierailija
66/69 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko nyt ihan tosissas? Se lehdenjakaja on yleensä joku 15-vuotias ensimmäisessä työpaikassaan ja se tekee työnsä just niin kuin ylhäältä päin on neuvottu, eikä ihan vaan vittumaisuuttaan niitä lehtiä just sulle jaa. Että todella hyvä neuvo oli, urpo.

Jokainen valitsee itse työpaikkansa. Jos menee tuollaiseen työhön tai vaikka puhelinmyyjäksi niin ansaitsee kaiken paskan mitä saa niskaan.

Minä olen eronnut työpaikoista missä mielestäni rikotaan moraalia ja tehdään minun arvojeni vastaisesti. En ikinä suostuisi jakamaan ilmaislehtiä asuntoon joka ne on kieltänyt.

Vierailija
67/69 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valan mun postilaatikon täyteen betonia.

Vierailija
68/69 |
12.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä rupean tekemään niin että vien kaikki ilmaislehdet jota luukustani tippuu Postin keltaisiin laatikoihin.

Minä kannan jo kaikki Postiset noihin laatikoihin. Yhtään ainutta en vie lehdenkeräykseen. Käsiteltkööt posti itse omat roskansa.

Vierailija
69/69 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras lainatarjous

Hyvää huomenta

Olen Andrea FRASCA henkilö, joka tarjoaa lainaa jokaiselle, joka tarvitsee lainaa a

ongelma. Tarjoan sinulle jopa 700 000,00 eurosta 2000 euroon 2% korolla. Lisätietoja,

Kontrasti:

Sähköpostit andreafrasca1@yahoo.com

whatsapp +1 (954) 570-0766