Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ei osunut kosinta kohdalleen.

Vierailija
11.05.2016 |

Avokki on anaalia pyytänyt taukoomatta. Kyllästyin ja totesin että hääyönä saat panna sinne. Siis eilen sanoin. Tänään se tuli aikasemmin töistä sormukset mukana ja kosi minua. Juu arvatkaa suostuinko. Jos peppuni on ainoa halu mennä naimisiin niin menköön naimaan jonkun muun takapuolta,perkele. Suuttu ja lähti baariin.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainakin pokkaa äijällä. Tai sitten on aivan täysi tummunut umpio.

Vierailija
2/27 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan romanttinen kosintatarina kerrottavaksi lapsenlapsille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hippusen romanttista. 

Vierailija
4/27 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mun mielestä voisit nyt antaa sitä anaalia, kun toinen selvästi haluaa ihan tosissaan ja noin kovasti yrittää! Kosinta aivan hirveä ja sanoisin ehdottomasti EI, mutta päästyäni yli järkytyksestä varmaan antaisin persettä.

Vierailija
5/27 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en varmasti anna. Saattaa olla ja onkin muuten seksi kortilla tässä tuvassa hetkisen. No kyllä vituttaa. Ei kosinut kun lapsi saatiin mutta pepun takia sormuksia ostellaan. ap

Vierailija
6/27 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se on ollut ainoa syy miksi ei ole kosinut? Se että ei ole halunnut naimisiin muijan kaa joka ei anna peppua. Nyt kosisi ja olisi onnellisesti sun kanssa kun oletkin kaikkea mitä on ikinä halunnut kun kaiken muun lisäksi saisi peppua.

Vierailija
7/27 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset yleensäkin ole voinut antaa, jos toinen on aina sitä pyytänyt? Ei pysty käsittämään suhteita, joissa ei edes yritetä täyttää toisen seksuaalisia toiveita. Ei minunkaan mieheni haluaisi piiskata minua, mutta tekee sen vuokseni. Samoin minä tekisin vaikka mitä, jos se hänet tekisi onnelliseksi. Ja anaaliseksi sitäpaitsi tuntuu ihan sairaan hyvältä, menetät paljon ja miehesi vielä enemmän :(

8/27 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan anna kakkosta, muuten syntyy lisää lapsia, ja niistä voi tulla insinöörejä. Toivottavasti sentään eka lapsenne on normaali.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
9/27 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te oikein löydätte näitä sekopäisiä miehiä?

Vierailija
10/27 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset yleensäkin ole voinut antaa, jos toinen on aina sitä pyytänyt? Ei pysty käsittämään suhteita, joissa ei edes yritetä täyttää toisen seksuaalisia toiveita. Ei minunkaan mieheni haluaisi piiskata minua, mutta tekee sen vuokseni. Samoin minä tekisin vaikka mitä, jos se hänet tekisi onnelliseksi. Ja anaaliseksi sitäpaitsi tuntuu ihan sairaan hyvältä, menetät paljon ja miehesi vielä enemmän :(

Siis ap:n tulisi täyttää miehen toiveen anaaliseksistä, mutta miehellä ei olisi mitään velvollisuutta täyttää avovaimonsa toivetta ihan normaalista heteroseksistä? Missäs se oikeudenmukaisuus siinä on?

Vierailija
11/27 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin joskus laittaa ihan ohuen dildon sinne ja sekin sattu ihan sairaasti. Ja miehelläni on aika paksu. Olen antanut nuolla sitä eikä sekään niin kivalta tunnu. Sitäpaitsi mies ei anna minun edes pissata kullinsa päälle. Se olisi minun fantasiani.ap

Vierailija
12/27 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ap:n tulisi täyttää miehen toiveen anaaliseksistä, mutta miehellä ei olisi mitään velvollisuutta täyttää avovaimonsa toivetta ihan normaalista heteroseksistä? Missäs se oikeudenmukaisuus siinä on?

"normaali heteroseksi". Onko se sellaista tylsää, jossa ei koskaan kokeilla mitään muuta? Meidän parisuhteessa ei vissiin olla sitten normaaleja heteroita..

Ja miehellä olisi myös velvollisuus toteuttaa vaimonsa fantasiat. Niihin ei kuitenkaan voi lukeutua tylsä seksi.

Vierailija
13/27 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"normaali heteroseksi". Onko se sellaista tylsää, jossa ei koskaan kokeilla mitään muuta? Meidän parisuhteessa ei vissiin olla sitten normaaleja heteroita..

Ja miehellä olisi myös velvollisuus toteuttaa vaimonsa fantasiat. Niihin ei kuitenkaan voi lukeutua tylsä seksi.

Mutta jos naisen fantasia on "tylsä" seksi, sen kuuluu miehen totetuttaa, jos kerran naisen velvollisuus on toteuttaa miehensä perversiot. Näin minä tämän nyt näen, sorry vaan.

Vierailija
14/27 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja anaaliseksi sitäpaitsi tuntuu ihan sairaan hyvältä, menetät paljon ja miehesi vielä enemmän :(

Miten ihmisten on niin ylitsepääsemättömän vaikeaa saada menemään kalloonsa se, etteivät kaikki nauti ja pidä samoista asioista kuin juuri sinä?

Vierailija
15/27 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tää oo totta...

Vierailija
16/27 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli et pitänyt antamaasi lupausta. Miehenäsi olisit saman tien eksä minulle.

Vierailija
17/27 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli et pitänyt antamaasi lupausta. Miehenäsi olisit saman tien eksä minulle.

No ei kai nyt heti olisi kirkkoon lähdetty ja hotelliin anaalia harrastamaan. Voivittusaatananaperkelejumalauta ja kyrsää päälle. Kosinta oli kyseessä. Ja annan sitten peppua kun kosii kauniisti. Sitten varmasti pissaan samalla. Vaikka kiusallani.ap

Vierailija
18/27 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta jos naisen fantasia on "tylsä" seksi, sen kuuluu miehen totetuttaa, jos kerran naisen velvollisuus on toteuttaa miehensä perversiot. Näin minä tämän nyt näen, sorry vaan.

Kyllä tuollaisessa tilanteessa olisi paras äijän lähteä lätkimään. Ihan oikeasti. Jos seksihalut ei yhtään mätsää, niin ei siitä voi pidemmän päälle tulla muuta kuin ero.

Vierailija
19/27 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Ethän käytä pistettä otsikossa. Piste ei siihen kuulu.

Vierailija
20/27 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi ja velvollisuus samassa lauseessa tappaa parisuhteesta kaiken ilon varmimmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän