Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos vaihtaa nimensä facebookissa, tuleeko siitä

Vierailija
11.05.2016 |

joku ilmoitus tyyliin "Liisa vaihtoi nimensä" vai saako sen vaihdettua kaikessa hiljaisuudessa vaan?

En kaipaisi mitään huomiota asian tiimoilta...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule.

Vierailija
2/6 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin tulee, tyyliin "Liisa is now known as Kusimulkkunen".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullut ainakaan mulla mitään ilmoitusta, kun vaihdoin. Eikä ole tullut muutamalla kaverillakaan, yht'äkkiä vaan huomasin et sukunimi muuttunut heillä.

Vierailija
4/6 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini vaihtoi nimensä ja minulle tuli siitä ilmoitus kirjattuna kirjeenä, Facebookissa, sähköpostitse ja muistaakseni alueuutisissa oli pieni maininta.

Vierailija
5/6 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko siis sitä, että saavatko kaikki sinun "kaverit"-listassa olevat ihmiset tiedon nimenvaihdosta? Eikö ole niin, että kaikki, jotka ovat joskus saaneet sinulta viestin, näkevät nimenmuutoksen, jo siitäkin, jos lukevat vanhoja viestejäsi?. Siis tyyliin

20.9.2015: Liisa Virtanen: Kylläpä oli halpaa kahvia kaupassa!

11.5.2016: Liisa Kartanovuori: Kylläpä oli halpaa kahvia kaupassa!

Vaikka olisit poistanut jonkun kaverilistalta, varmaan tuo nimimuutos näkyy aina vanhoissa viesteissä.

Vierailija
6/6 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan yksi uusi kaveri jolla oli nimi tyyliin "Jorma Petteri", mutta ilmeisesti aiemmin oli ollut sukunimi näkyvissä koska siellä osoiterivillä tms. näkyi jotenkin "facebook.com/jorma_mottonen". Sieltä sain siis tyypin sukunimen selville. En ole enää FB:ssä eli en voi tarkistaa miten tarkalleen meni mutta jotakin tuonne päin :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi