Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on mustasukkainen, vaikka en anna mitään aihetta?

Vierailija
11.05.2016 |

Ollaan oltu yhdessä yli kolme vuotta. Tänään lähdin aamulla salille ja soitin miehelle matkalta. Hetken päästä tuli viesti, että olenko menossa salille tapaamaan jotain miestä vai mikä on meininki. En ymmärrä. Mikä ihme miestä vaivaa. Säännöllisesti nousee ihan tyhjästä joku vastaava epäily.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnee matkaan. Mä katsellut tollasta jo viistoista vuotta. Kaikkeen tottuu. Onneks niitä hyviä puolia on vasn niin paljon enemmän, ja ajan myötä tuokin ongelma helpottunut.

Vierailija
2/11 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoiko ihan yllättäen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein tuo tarkoittaa sitä, että mustasukkaisella itsellään ei ole ihan puthaat jauhot pussissa

Vierailija
4/11 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alkanut yllättäen. Mutta musta tuntuu, että nyt jo uskaltaa avoimesti sanoa noita epäilyksiään. ap

Vierailija
5/11 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaistahan meno on, jos saatte lapsia? Joudut varmaan joka päivä todistelemaan, kuka se lapsen isä oikeasti on.

Entisellä työkaverilla oli todella mustasukkainen mies. Töistä piti lähteä aina samalla kellonlyömällä, että kotiin ehti tiettyyn aikaan ellei mies hakenut. Kaupassa nainen sai käydä yksin, mutta mies vahti kotoa kelloa ettei mene viittä minuuttia sovittua enemmän. Siinähän olisi ehtinyt vehtaamaan toisen miehen kanssa.

Vierailija
6/11 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnee matkaan. Mä katsellut tollasta jo viistoista vuotta. Kaikkeen tottuu. Onneks niitä hyviä puolia on vasn niin paljon enemmän, ja ajan myötä tuokin ongelma helpottunut.

Juu'u onnea matkaan. Voi helpottua tai sitten pahentua vuosien myötä. Ex-llä paheni pahenemistaan.

Vierailija
7/11 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin oli niin että olin kaikista poikaystävistäni tosi mustasukkainen vaikka näin jälkikäteen en ymmärrä mitä ihmettä edes näin niissä tyypeissä. En siis ollut rakkauden takia mustis vaan omistushaluisuuden ja pohjimmiltaan oman huonon itsetunnon: "kaikki naiset on parempia kuin minä joten mies voi vaihtaa minut milloin vain, enkä anna sen tapahtua". Itse tietenkin olin ihastunut kaikissa suhteissa muihinkin miehiin ja joskus petin juuri sitä poikaystävää mistä olin tosi mustasukkainen, kun tiesin miten helppoa on pettää ja olla jäämässä siitä kiinni.

Vierailija
8/11 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis: olin mustasukkainen kun tiesin kuinka helppoa se pettäminen on.

Vierailija
9/11 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma, mustis poikkis. Olen sanonut ja itkenytkin miehelle, että en kauaa jaksa sellaista ylimustasukkaisuutta. Välillä aina helpottaa ja mies rauhoittuu. Ilmeisesti miehellä huonoja kokemuksia aiemmista suhteista...

Vierailija
10/11 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/11 |
11.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut on niin mustasukkaisia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän