Nettitreffipalstalla miehet on kaikki "katseenkestäviä". Mitenhän ne määrittelee sen?
Vai olenkohan mä itse vain kauhean nirso kun ei ne mun mielestä sitä kriteeriä useinkaan täytä.
Kommentit (9)
Katseenkestävä tarkoittaa, ettei hajoa jos joku katsoo.
Vierailija kirjoitti:
No täähän selittää! Mä oon ajatellut sitä itse vain väärin päin :D
-ap
Vierailija kirjoitti:
Tai sitä, ettei saa henkistä tai fyysistä häiriötä ainakaan normaalista katseen kohteeksi joutumisesta. Kyllä lähes kaikki miehet täyttävät nämä kriteerit.
Ja aloittajan oma ulkonäkö onkin sitten kaikille arvoitus. Sotanorsut kuvittelevat olevansa seksikkään kurvikkaita ja naisellisia. Näinkö aloittajankin kohdalla?
Miesten taso on kyllä ulkonäöllisesti selkeästi naisten tasoa parempi noilla deittisaiteilla... Juuri yhtään oikeasti kaunista naista ei siellä ole. Komeita miehiä on kyllä vaikka muille jakaa.
Ja naiset kaikki "tykkäävät pitää hauskaa".
Sellainen miesvihaketju. Palstan "räväköiltä" , "huumorintajuisilta" , "ihanan kurvikkailta" mammoilta.
Tuo katseenkestävä on miesten käyttämä variaatio naisten "perusnätistä". Ainoa asia, mitä termeistä voi päätellä on että henkilö on parhaimmassa tapauksessa ulkonäöllisesti keskitasoa, mutta todennäköisesti hiukan sen alle.