Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinkas kauan teillä muilla töissä olevilla äideillä kestää päästä töihin siitä kun herätyskello on soinut ;)

Vierailija
23.02.2006 |

Minulla 1,5t mikäli vien matkalla lapset hoitoon, mutta jos mies vie, niin n.1t 10 min. Työmatka 7km ja omalla autolla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten tarhalle matkaa 12km, josta töihin 11,5km. Julkisilla kuljetaan.

Vierailija
2/10 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vien lapsen, aikaa kuluu jonkin verran enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hoidan vain itseni töihin niin kaksi...

Työmatkaan siis menee tunti, omaan valmistautumiseen toinen. Lapsia on kaksi jotka ovat hoidossa eri paikoissa, niiden kanssa menee se kolmas tunti. Omasta valmistautumisesta saisi nipistettyä varmaan n. 10 minuuttia, mutta en tykkää kiireestä, varsinkaan viideltä aamulla. Mitään ylimääräistä kuten lehden lukua ei tuohon " omaan" tuntiin kuitenkaan sisälly.

Vierailija
4/10 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vien lapsen hoitoon. Työmatkaan sellainen kymmenen kilsaa, kun päiväkotiin pitää vähän koukata.

Vierailija
5/10 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla yksi lapsi laitettava kouluun ja kaksi päiväkotiin. Herään vähintään kaksi tuntia ennen työajan alkua, vaikka meillä matkaan menee vain kymmenen minuuttia. Meillä on uskomattoman hitaat lapset. Ovat aina aamulla kuin unessa. En tajuu, miten niihin saisi vauhtia. Itseeni ei mene paljon aikaa, sillä en syö, enkä meikkaa aamulla. Suihkussa vain käyn ja puen. Loppuaika menee lasten patistamiseen.

Vierailija
6/10 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi jää kotiin isän kanssa, itse vedän vaatteet päälle, meikkaan, syön, käyn pesulla ja lähden. Monasti vaatteiden valintaan ja auton rapsutteluun menee suhteessa eniten aikaa :( Työmatka 5 km.

Vierailija
7/10 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vie lasta hoitoon, työmatkaan menee puoli tuntia.

Vierailija
8/10 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laitan koululaisen valmiiksi (syö ja lähtee itse) ja vien toisen lapsen tarhaan, niin noin 1 1/2 tuntia, muuten tunti. Työmatkaan menee 45 minuuttia, lapsen hoitopaikka matkan varrella.

Toinen lapsi syö tarhassa ja itse syön töissä.

Vierailija
9/10 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee ihan itseeni (aamiainen lehden kera, suihku hiustenpesulla, meikkaaminen, hiusten laittaminen ja pukeutuminen). Nipistää voisi ehkä tuosta omasta osuudesta siten, ettei lukisi Hesaria kannesta kanteen, mutta muuta nipistettävää ei oikein löydy. Ihan kiva, ettei ole aamulla kovin kiire!

Vierailija
10/10 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello herättää 6.30. Puolessa tunnissa laitan itseni kuntoon, sitten menen herättämään lapsen ja 7.30 pyritään lähtemään. Matkaa päiväkodille n. 10 km. Päiväkodilta töihin pääsen lähtemään n. 8.00 ja siitä töihin vielä max 15 min matka autolla, kävellen vähän enemmän.

Huom. siis yksi lapsi toistaiseksi, en syö aamupalaa, pitkät suorat hiukset, en juuri föönaile, kevyt meikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kaksi