paras liike "allien" kiinteyttämiseen.
En millään meinaa saada allejani kiinteiksi. Hauis ihan ok, mutta allit lepattavat:(
Kommentit (15)
Nyrkkeily pitää myös huomauttelijat kurissa siis löymistä treenaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Dippipunnerrus, punnerrus kädet lähellä vartaloa ja syömisen vähentäminen :)
Syöminen ei vaikuta suoranaisesti alleihin.
Mulla sama ongelma. Vaikka olen aina ollut hoikka ja käsivarret lihaksikkaat nyt on tullut allit näkyviin:( Punnerrettu on joten ei ainakaan vielä ole auttanut.
Aerobinen liikunta ja ruokavalio polttavat parhaiten rasvaa. Yksittäiset liikkeet eivät vie alleja mihinkään, kehittävät toki ojentajia, jotka tulevat näkyviin rasvakudosta polttamalla. Ei six packikään tule näkyviin hirveällä vatsalihasten treenaamisella.
Itse kiinteytin allini Biltemassa. Mutta varmaan mikä tahansa muukin liike käy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se nimenomaan vaikuttaa. Allit roikkuvat jos ovat täynnä rasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis tää hassun hauska av-huumori on kuin suoraan ala-asteelta. Näille sitten kiherrellään siellä koneen äärellä....
Tee ylipitkää sarjaa niin pienillä painoilla, että jaksat jatkaa liikettä 5-15 min.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se nimenomaan vaikuttaa. Allit roikkuvat jos ovat täynnä rasvaa.
No mitäs pitäisi tehdä niille tyhjille nahkapusseille, jotka roikkuvat allena laihtumisen jälkeen? Niihin ei kyllä tehoa mikään muu kuin puukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tää hassun hauska av-huumori on kuin suoraan ala-asteelta. Näille sitten kiherrellään siellä koneen äärellä....
Tämä juttu oli sentään hyvä, toisin kuin sinun mielensäpahoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä juttu oli sentään hyvä, toisin kuin sinun mielensäpahoitus.
Hauskuus on niin kovin subjektiivinen kokemus. Älä murehdi, mieleni ei pahoittunut. Enemmänkin hämmentyi pohtiessani, että onko tuollainen todella jonkun aikuisen mielestä aivan oikeasti hauskaa? :D Niin, että saa hymyilemään/nauramaan...? Ja näitä samantyylisiä hehheh-letkautuksia viljellään täällä todella paljon. Ymmärrän, että just lapsia naurattaa tuollainen, kun kieli on vielä suhteellisen uutta käyttäjälleen. Mutta jos mulla olisi tuollainen aikuinen työkaveri, joka laukoisi aina näitä "hupsuja sanaleikkejä", niin pitäisin sitä kyllä todella kiusallisena. :D
Laihdutus + lihasmassan kerääminen