Lontoo, Barcelona vai Madrid syyslomalla 14 ja 16-v tyttöjen kanssa?
Kommentit (10)
Lontoo on noista kivoin, mutta en menisi pommiuhan takia. Madrid kamala narkkimesta. Barcelona siis. Shoppailua riittää. Ainakin meillä teinit tykkäsivät kovasti.
Vierailija kirjoitti:
Lontoo on noista kivoin, mutta en menisi pommiuhan takia. Madrid kamala narkkimesta. Barcelona siis. Shoppailua riittää. Ainakin meillä teinit tykkäsivät kovasti.
Ja ilmankin puolesta Barcelona hyvä valinta.
Barcelona ja Madrid molemmat pommiuhan alla.
Kivaa kasvattaa teinitytöistä materialistipissiksiä? Kukin tyylillään.
Vierailija kirjoitti:
Kivaa kasvattaa teinitytöistä materialistipissiksiä? Kukin tyylillään.
Valitettavasti olen etävanhempi, joten mun kasvatusmahdollisuudet on aika vähäiset. Yritän kuitenkin parhaani mukaan tarjota heille jotain mukavaa. Mun kanssa (halpa)matkoilla tutustutaankin julkiseen liikenteeseen eikä vuokrailla autoja ja ajella takseilla niin kuin lähivanhempansa kanssa.
-ap
Kaikki kivoja. Madridissa ihana tapaskulttuuri ja oma tunnelmansa.
Barcelonassa mahdollisuus rantaelämäänkin mutta toisaalta hillittömästi turreja ja taskuvarkaita.
Lontoossa hurjasti nähtävää, tekeminen ei lopu.
Kaikissa voi shoppailla. Lontoossa ehkä kurjat kelit. Barcelona lämpimin ja meri!. Jostain kumman syystä pidän itse Madridista enemmän. Ehkä juuri tapasten takia.
Madridissa tytöt ainakin näkisivät tavallisia nuoria todella tavallisissa vaatteissa suomalaisten trikoopeppujen ja pissisten sijasta. Suomalaiset ovat aivat hirveän ulkonäkökeskeisiä heihin verrattuna.
anyone?