Miten joillekin "sopii" ylipainoisuus paremmin kuin toisille?
Itse jos lihon pari kiloa, niin näytän ihan kamalalta, mutta joku voi olla +10kg ja silti kaunis, ja ylipainosta huolimatta.
Esim toinen kaverini on lihottuaan +10kg ei enää niin kaunis (kasvoiltaan eikä kropaltaan) mutta silti paksumpi kaveri on kasvoiltaan ja kropaltaan kauniinmpi, vaikka ylipainoa on reilusti enemmän!
Kommentit (9)
No ainakin itse lihon aina naamasta ja mahasta. Joku toinen saa painoa esim. tisseihin ja pyllyyn, mutta kasvot säilyvät paljon kapeampina kuin omassa possunaamassa. Sellaista se on.
Jotkut ovat laihana liian kolhoja naamasta. Mielestäni esim. Snooki näytti paremmalta pyöreämpänä, vaikka ei mikään kaunotar olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut ovat laihana liian kolhoja naamasta. Mielestäni esim. Snooki näytti paremmalta pyöreämpänä, vaikka ei mikään kaunotar olekaan.
Totta tämäkin :)
mut jotkutpa on rumia, olipa ne minkä painoisia tahansa! :D :D :D
Näin kerran ihanan naisen, jolla oli täydellinen isohko pyöreä pylly, suht kapea vyötärö, myös sivusuunnassa aika litteä, isohkot rinnat, kylläkin aika vankat käsivarret ja reidet, mutta erittäin sievät ja hyvämuotoiset sääret ja kapeat nilkat. Hän näytti täydelliseltä! Paino oli ehkä noin 80 kg. Itse näyttäisin sen painoisena sotanorsulta. Näytän hyvältä vasta 60-kiloisena. Minulla tulee lihoessani paljon mahaa, kasvot lihovat, sääret pölkkyyntyvät jne. En liho viehkeästi!
Tai sit sen vaan krtiittisemin arvostelee, kun itse lihoo 2 kiloa "Niin omg oon ruma ja turvoksissa" vaikka muiden mielestä olet edelleen kaunis?
Fakta on se että läski kertyy eri paikkoihin. Hoikallakin voi olla ns. "pullanaama", ja vastaavasti taas todella lihavalla hyvinkin sirot kasvot.
Puhumattakaan muista ruumiinosista, jollakin on tikkujalat ja -kädet, mutta aivan armoton maha ja kaksoisleuka, jollakin taas läski menee rintoihin ja pyllyyn mutta vyötärö pysyy hoikkana jne. on siis geeneistä kiinni miten hyvältä/huonolta näyttää lihavana.
First World problems