Metti Forssell
Tuo Metti Forssell on niin kaunis nainen, että en pääse siitä yli, enkä ympäri. Jos pitäisi valita olla jonkun toisen näköinen, niin olisin Metti :) Vaikuttaa myös blogin perusteella maanläheiseltä, vaikka voisi helposti olla luksusmerkkien ja kuuluisan miehen rinnalla aivan jotain muuta. Toki en tyttöä IRL tunne, joten tämä on täysin mutua. Raikkaan näköinen ja kiva tyyli <3
http://www.costume.fi/wp-content/blogs.dir/1/files/2016/01/metti-forsse…
N30
Kommentit (58)
Metti on kaunis, mutta siitä päivä kanssani -videosta minulle jäi Metistä hieman epävarma kuva. Voihan olla, että hän on hyvin itsevarma, mutta hän puhui niin hennosti, että minusta tuntui siltä. Tosin olen itse aika äänekäs, joten ehkä en ole vain tottunut hiljaa puhuviin ihmisiin. :D
Ehkä samaistun Mettiin sikäli, että olen ostanut Chanelini mieheni tienaamilla rahoilla. Onko se teiltä pois?
Vierailija kirjoitti:
Voi te kateelliset ämmänkäppänät :D samaa mieltä ap:n kanssa. Metti, olet kaunis ja mukavan oloinen blogisi välityksellä! :)
Oho, meni melkein kolme sivua ennen, kuin kateuskortti heitettiin pöytään ;D
En ole seurannut eikä kiinnosta nämä ihmiset. Ihmetyttää vaan, kuinka rahat tuhlataan vaikka urheilu-ura voi loppua vaikka huomispäivänä loukkaantumiseen. Itse eläisin kitsaammin ja sijoittaisin rahoja tulevaisuutta varten. Kimi on varmaan ainut suomiurheilija, jota edellinen ei koske.
Onko Metti virolainen? Minkä ikäinen esikoinen on (katsoin blogista jotain videota missä istui naama eteenpäin istuimessa vaikka näytti lähempänä kahta kuin kolmea vuotta)? Mitä tämä mies tekee nykyään, muistan kun joskus vuonna miekka ja kilpi pelasi valioliigassa hetken mutta enää ei voi pelata. Ihan nätti nainen jos ei vetäisi niin överiksi meikkiä, ripsiä, ja etenkin tuota hiusten hopeaväriä sekä laihuutta.
Ei kyllä uskois että sillä on la 5 viikon päästä.
Onhan tuo Metti tosi hoikka, mutta hän sentään on urheilijan vaimo. Joten varmasti osaa elää terveellisesti, ei syö kuten hevonen ja muutenkin taatusti urheilee sekä liikkuu paljon. Se vauvamaha kuva pisti ajattelemaan, että onko hänellä syömishäiriö, mutta ehkä sitä kuvaa oli muokattu tai sitten oli oudosta kuvakulmasta. Noh, enpä ole montaa Mettiä kauniimpaa naista kuvissa nähnyt. Tosi nätti kasvoista, hoikka ja jotenkin puhtoisen näköinen. Hänen vaateblogiaan tykkään seurata, kivoja vaatteita siellä.
Metille voi kyllä antaa täyden kympin siitä, että julkaisee sellaisiakin kommentteja, jotka eivät ole pelkkää kenkien kehumista tms. Mungo ja Xeni eivät julkaise mitään sellaista, joka ei ole positiivista
Minkä ikäisenä Metin tyttö on mennyt päiväkotiin? Ihmettelen kun suurinosa laittaa alle 2 vuotiaana hoitoon näistä blogien kirjoittajista vaikka mikään pakko ei olisi. Opiskelut näyttää etenevän hyvin hitaasti jossain yksityisessä kauppiksessa, rahasta ei ole pulaa ostosten ja matkojen määrästä päätellen ja blogin kirjoittaminen ei voi montaa tuntia putkeen viedä. Myöskään fudisisät ovat paljon kotona ja voisivat huolehtia lapsistaan. Tuntuu että lapset vaan päiväkotiin mahd nopeesti jotta itse voi treenata, laittaa itseään ja "tehdä töitä" eli käydä kaikenmaailman kissanristiäisissä ja tuotemerkkien lanseeraustilaisuuksissa. Metti, Xenia, Didem...
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisenä Metin tyttö on mennyt päiväkotiin? Ihmettelen kun suurinosa laittaa alle 2 vuotiaana hoitoon näistä blogien kirjoittajista vaikka mikään pakko ei olisi. Opiskelut näyttää etenevän hyvin hitaasti jossain yksityisessä kauppiksessa, rahasta ei ole pulaa ostosten ja matkojen määrästä päätellen ja blogin kirjoittaminen ei voi montaa tuntia putkeen viedä. Myöskään fudisisät ovat paljon kotona ja voisivat huolehtia lapsistaan. Tuntuu että lapset vaan päiväkotiin mahd nopeesti jotta itse voi treenata, laittaa itseään ja "tehdä töitä" eli käydä kaikenmaailman kissanristiäisissä ja tuotemerkkien lanseeraustilaisuuksissa. Metti, Xenia, Didem...
Olen ihmetellyt samaa...
Kiinnostui Mikaelista vasta kun ymmärsi paljonko hän tienaa/tienasi.
Kaunis nainen, joka ottaa työnsä (bloggaaminen) tosissaan ja tekee ammattimaisesti. Instastoryn perusteella rakastava ja osallistuva äiti ja omaa hyvän itsetunnon. Ihailen.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen, joka ottaa työnsä (bloggaaminen) tosissaan ja tekee ammattimaisesti. Instastoryn perusteella rakastava ja osallistuva äiti ja omaa hyvän itsetunnon. Ihailen.
Ammattimaisesti? Toki on kuvat hyvin otettuja ja kaunis ihminen, mutta niin pintapuolista ja ennalta-arvattavaa.
Kaikki niin harkittua, blingit ja merkit näkyvissä. Esimerkiksi Pariisi-postauksessa... no oikeat pariisittaret ovat rennompia, itsevarmempia.
Mitä mieltä laukkuesittelystä? Elänkö eri Suomessa kuin Metti ja bloginsa kommentoijat. Miksi Elle-lehti pitää tällaista blogistia. Ketä palvelee kymmenien tuhansien eurojen laukkujen esittely. Laukkujen, jotka ovat epävarmojen ihmisten keino ostaa tyyliä.
Vierailija kirjoitti:
Metti on kaunis, mutta siitä päivä kanssani -videosta minulle jäi Metistä hieman epävarma kuva. Voihan olla, että hän on hyvin itsevarma, mutta hän puhui niin hennosti, että minusta tuntui siltä. Tosin olen itse aika äänekäs, joten ehkä en ole vain tottunut hiljaa puhuviin ihmisiin. :D
-------------------
Monet äänekkäät ja siinä päänä olevat ovat yllättävän usein huonolla itsetunnolla varustettuja. Hiljaa puhuminen ei kerro huonosta itsetunnosta.
Voi te kateelliset ämmänkäppänät :D samaa mieltä ap:n kanssa. Metti, olet kaunis ja mukavan oloinen blogisi välityksellä! :)