Olen 21v ja tyttöystävä 16v
Mitä mieltä olette? Onko teidän mielestä liikaa ikäeroa ja voiko suhde toimia?
M21
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua on se, että sulla on just samat iät kuin mulla (94) ja pikkusiskollani (00). Ajatus siitä, että seurustelisin jonkun hänen kaverinsa kanssa on karmiva, koska kotona käydessä kuulen miten he puhuvat ja toimivat keskenään. Ovat oikeasti lapsia. Olen itsekin miettinyt olinko noin jälkeenjäänyt samanikäisenä.
Esimerkissäsi henkilöillä on kuusi vuotta ikäeroa, kun taas alottajan tapauksessa hän voi ihan hyvin olla syntynyt 95 ja tyttö 99 jolloin ikäeroa olisi vain neljä vuotta.
Voi hyvin olla nii. VOI myös hyvin olla 94 loppuvuonna ja 00 alkuvuonna........... Mikset tuonut tätä esille?
Olen 95 ja tyttis on 00
Ap
Pieniähän nämä on vielä molemmat <3
Pitäisikö ennemmin söpöstellä lasten ihastumista kuin vauhkoilla..
Voi toimia tai sitten ei. Sillon kun olin 16, niin yli 18-vuotiaat pojat oli liian vanhoja mun makuun. Tosin itselläni oli 21-vuotiaana seksisuhde 16-vuotiaan pojan kanssa.
N25
Tietty!
Mä olin itse 20v ja mun vaimoni oli 16v, kun alettiin seurusteleen.
Nyt ollaan oltu 20v yhdessä ja 14 vuotta naimisissa ja meillä on kolme lasta. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin 16v kun aloin seurustelemaan poikaystäväni kanssa, joka oli tuolloin 20v. Yhdessä ollaan oltu jo yli kaksi vuotta. :)
Aina nää on tyyliin "JO kaksi vuotta" :D Kaksi vuottahan kestää pelkkä alkuhuuma. Paljon vakuuttavampaa olisi jos ketju täyttyisi 20v yhdessä olleista pareista, ei ole sattunut silmään ensimmäistäkään.......
No onhan tuo tuossa iässä jo paljon.
Intissä oli samassa tuvassa yksi tyyppi, heti lukion jälkeen tullut eli jotain 18-19, ja sanoi et tyttis olis 16, mutta jotenkin se keskustelu ajautui siihen et se tyttis oliskin ollu 12!
Voi toimia. Itse olin 16 kun aloin seurustelemaan 21-vuotiaan miehen (poika silloin :D) kanssa. Nyt on tultu 16 vuotta siitä eteenpäin, edelleen yhdessä onnellisina, naimisiin menty ja kaksi lastakin on aikaiseksi saatu. Rakastetaan edelleen toisiamme hullun lailla. :)
Itse olen wanha ja katkera mies ja vieläkin tänä päivänä ottaa päähän, että olin kauan sitten 25-vuotiaana nössö herrasmies.
Elikkä olisin saanut ko. iässä huippukroppaista 17-vuotiasta mimmiä. Ja ennenkuin kukaan alkaa huutelemaan, niin siis vahva molemminpuolinen ihastus/kiinnostus oli ja tunsimme entuudestaan. Elikkä kyseessä ei ollut mikään kännipano-mahdollisuus yms.
Olen 95 ja tyttis on 00
Ap