Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juha Sipilän kotikunta saa omat junavuorot , eteläsuomessa karsitaan rajusti

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksimeilläsuomessaeiolekorruptiotaeikähyväveliverkostoja

Vierailija
2/16 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallispoliitikko pääministerinä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista junavuoroista päätettiin jo kauan ennen Sipilän tuloa pääministeriksi.

Ja sitä paitsi esim. Kirkkonummella pysähtyy jatkossakin yli kymmenkertainen määrä junia Kempeleeseen verrattuna, vaikka asukasluku ei ole kuin noin kaksinkertainen.

Vierailija
4/16 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikallispoliitikko pääministerinä

Siltarumpupolitiikko ja lisäksi Suomen paras vientimyyjä (pilkkahintaan). Imurikauppias olisi sopivin ammatti.

Vierailija
5/16 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tossa mitään uusia junia tule, vaan siitä ohikulkevat junat alkavat pysähtyä siinä. Lukekaa muutakin kuin otsikko. Tiedoksenne, että tuolta alueelta on vuoroja karsittu jo aiemmin. 

Vierailija
6/16 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Tampereelle rakennetaan ratikka yliopistoilta otetuilla miljoonilla. Suomi nousuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/16 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tossa mitään uusia junia tule, vaan siitä ohikulkevat junat alkavat pysähtyä siinä. Lukekaa muutakin kuin otsikko. Tiedoksenne, että tuolta alueelta on vuoroja karsittu jo aiemmin. 

On karsittu aiemmin, mutta nyt ne tuodaan takaisin.

Vierailija
8/16 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja Tampereelle rakennetaan ratikka yliopistoilta otetuilla miljoonilla. Suomi nousuun!

Espooseen rakennetaan Länsimetro (Ruoholahti-Kivenlahti) noin kahdella miljardilla eurolla sellaista käyttäjämäärää varten, joka hyvin mahtuisi myös pikaratikoihin. Siihen verrattuna Tampereen raitiotiehen käytettävät 250 miljoonaa euroa eivät ole paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/16 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ohitetaan kätevästi se fakta, että ilman kaukojunapysähdyksiä Kempeleessä ei pysähtyisi kerta kaikkiaan mitään junia. Muualla Suomessa ei ole lähijunia niin kuin pääkaupunkiseudulla.

Vierailija
10/16 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Tampereelle rakennetaan ratikka yliopistoilta otetuilla miljoonilla. Suomi nousuun!

Espooseen rakennetaan Länsimetro (Ruoholahti-Kivenlahti) noin kahdella miljardilla eurolla sellaista käyttäjämäärää varten, joka hyvin mahtuisi myös pikaratikoihin. Siihen verrattuna Tampereen raitiotiehen käytettävät 250 miljoonaa euroa eivät ole paljon.

Jaa meinaat, että Tampereen keskustassa on enemmän ihmisiä kuin länsimetron varrella? Hahhah. Raitiovaunut on keskustojen kulkuvälineitä ja erittäin rajatun väestön käytössä. Suomessahan niitä ei ole muualla kuin Helsingin KESKUSTASSA.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/16 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Tampereelle rakennetaan ratikka yliopistoilta otetuilla miljoonilla. Suomi nousuun!

Espooseen rakennetaan Länsimetro (Ruoholahti-Kivenlahti) noin kahdella miljardilla eurolla sellaista käyttäjämäärää varten, joka hyvin mahtuisi myös pikaratikoihin. Siihen verrattuna Tampereen raitiotiehen käytettävät 250 miljoonaa euroa eivät ole paljon.

Jaa meinaat, että Tampereen keskustassa on enemmän ihmisiä kuin länsimetron varrella? Hahhah. Raitiovaunut on keskustojen kulkuvälineitä ja erittäin rajatun väestön käytössä. Suomessahan niitä ei ole muualla kuin Helsingin KESKUSTASSA.

Sinulla on kyllä pikkuisen väärä kuva Tampereen raitiotiestä kuten myös raitioteistä yleensä. Tampereella ja muualla ns. normaalissa maailmassa ratikoita kulkee/tulee kulkemaan myös lähiöissä, mm. Hervannasta keskustaan. Sille ei ole mitään syytä miksi niitä kulkisi vain keskustassa.

Vierailija
12/16 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kempeleen vanhat junapysähdykset loppuivat vuonna 1990 sen jälkeen, kun matkustajamäärät oli tahallaan ajettu alas pysäyttämällä siellä vain yksi juna suuntaansa per päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/16 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Tampereelle rakennetaan ratikka yliopistoilta otetuilla miljoonilla. Suomi nousuun!

Espooseen rakennetaan Länsimetro (Ruoholahti-Kivenlahti) noin kahdella miljardilla eurolla sellaista käyttäjämäärää varten, joka hyvin mahtuisi myös pikaratikoihin. Siihen verrattuna Tampereen raitiotiehen käytettävät 250 miljoonaa euroa eivät ole paljon.

Jaa meinaat, että Tampereen keskustassa on enemmän ihmisiä kuin länsimetron varrella? Hahhah. Raitiovaunut on keskustojen kulkuvälineitä ja erittäin rajatun väestön käytössä. Suomessahan niitä ei ole muualla kuin Helsingin KESKUSTASSA.

Sinulla on kyllä pikkuisen väärä kuva Tampereen raitiotiestä kuten myös raitioteistä yleensä. Tampereella ja muualla ns. normaalissa maailmassa ratikoita kulkee/tulee kulkemaan myös lähiöissä, mm. Hervannasta keskustaan. Sille ei ole mitään syytä miksi niitä kulkisi vain keskustassa.

Meillä ei kulje ratikoita kuin Helsingin keskustassa, mutta Tampereellehan sellainen jokapaikkaan kulkeva ratikka täytyy nyt saada. Täällä pääkaupunkiseudulla meillä on katsos junat ja bussit ja veikkaampa, että se tulee sata kertaa halvemmaksi kuin lähteä nyt rakentamaan vielä raitioliikenteelle omia ratoja. Ja kun et selvästi ratikoista mitään tiedä, niin kerron sinulle, että ne ovat ihan HELVETIN HITAITA. Ei sillä edes tekisi mitään keskustojen ulkopuolella kun juosten olisit nopeammin perillä.

Vierailija
14/16 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja Tampereelle rakennetaan ratikka yliopistoilta otetuilla miljoonilla. Suomi nousuun!

Espooseen rakennetaan Länsimetro (Ruoholahti-Kivenlahti) noin kahdella miljardilla eurolla sellaista käyttäjämäärää varten, joka hyvin mahtuisi myös pikaratikoihin. Siihen verrattuna Tampereen raitiotiehen käytettävät 250 miljoonaa euroa eivät ole paljon.

Jaa meinaat, että Tampereen keskustassa on enemmän ihmisiä kuin länsimetron varrella? Hahhah. Raitiovaunut on keskustojen kulkuvälineitä ja erittäin rajatun väestön käytössä. Suomessahan niitä ei ole muualla kuin Helsingin KESKUSTASSA.

Sinulla on kyllä pikkuisen väärä kuva Tampereen raitiotiestä kuten myös raitioteistä yleensä. Tampereella ja muualla ns. normaalissa maailmassa ratikoita kulkee/tulee kulkemaan myös lähiöissä, mm. Hervannasta keskustaan. Sille ei ole mitään syytä miksi niitä kulkisi vain keskustassa.

Meillä ei kulje ratikoita kuin Helsingin keskustassa, mutta Tampereellehan sellainen jokapaikkaan kulkeva ratikka täytyy nyt saada. Täällä pääkaupunkiseudulla meillä on katsos junat ja bussit ja veikkaampa, että se tulee sata kertaa halvemmaksi kuin lähteä nyt rakentamaan vielä raitioliikenteelle omia ratoja. Ja kun et selvästi ratikoista mitään tiedä, niin kerron sinulle, että ne ovat ihan HELVETIN HITAITA. Ei sillä edes tekisi mitään keskustojen ulkopuolella kun juosten olisit nopeammin perillä.

Jos olisit joskus käynyt katsomassa muita kuin Helsingin ratikoita niin olisit huomannut, että tarvittaessa ne osaavat olla myös PIRUN NOPEITA. Sille ei ole mitään syytä miksei ratikalla voisi ajaa vaikka 100 km/h. Lähiöiden metsiin on helppo ja halpa tehdä sellaista ratikkarataa, jolla voi ajaa lujaa.

Tamperelaiset ja ulkomaiset ratikat eivät myöskään risteyksissä jää odottelemaan tieliikennettä, vaan painavat täyttä vauhtia risteyksen läpi samaan aikaan, kun punaiset valot vilkkuvat ja kellot kilkattavat tieliikenteelle. Pysäkkejäkään ei tarvitse olla sadan metrin välein vaan jos radan varren asutus on jollain osuudella harvaa niin voidaan pysähtyä vaikka vaan 2 kilometrin välein tai vastaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/16 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessakin on kyllä ratikoilla etuajo-oikeus. Eikä ole mitään järkeä lähteä rakentamaan 100km/h kulkevaa ratikkaa, kun on toimivat juna- ja bussiverkostot

Vierailija
16/16 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessakin on kyllä ratikoilla etuajo-oikeus. Eikä ole mitään järkeä lähteä rakentamaan 100km/h kulkevaa ratikkaa, kun on toimivat juna- ja bussiverkostot

Ratikan etuajo-oikeus kyllä Helsingissä tehokkaasti kumoutuu, kun reitille ripotellaan etuuksettomia liikennevaloja, suojateitä ja kolmioita.

Toki ei ole järkevää tehdä nopeaa ratikkaa jos samalla reitillä jo kulkee rautatie. Mutta läheskään joka paikassa ei kulje sopivia rautateitä, ja toisaalta busseilla ajo ei kannata jos matkustajia on paljon (niin kuin esimerkiksi on Tampereen keskustasta Hervantaan).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi