Taas lääkäri saa mut entistä panikoituneemmaks, ahdistuneeksi ja apaattiseksi :(
Ajattelin, että verikokeet, kaikenmaaliman testit ja keskustelut ois häntä auttanut tiedostamaan sairauteni. No ei.
" Olen pahoillani, mutta et ole suicidaalinen, juttelet järkevästi ja johdonmukaisesti. Kyllä vissiin, koko ajan pinnistelen siinäkin lääkärijakkaralla, etten lähde karkuun. Itku vois helpottaa, mutten pysty edelleenkään itkemään.
Oleb jo pari kertaa ehdottanut, että kävisin Rivatril-lääkkeen tk:sta, muttei vastakaikua. Viime yönä taisin nukkua puoltoista tuntia...
Kommentit (5)
Mun mielestä taas on liianki helppoa hankkiutua masiksen takia osastohoitoon
Pyydä lähete kunnolliselle psykiatrian poliklinikalle arviontiin. Siellä on erikoistuneet lääkärit jotka ymmärtää vähän enemmän kuin yleislääkäri.
Minäkään en saanut tarpeeksi "huonoja" pisteitä masennustestissä, no en kai kun ongelmani on yleinen ahdistuneisuushäiriö eikä masennus. Enkä voi sanoa että olen suicidaalinen, koska päätös olla tekemättä itselleni mitään on niin ohuen langan varassa, joten tuossa päätöksessä on roikuttava kynsin hampain. Tsemppiä ap!
Minulla oli ahdistuneisuuspisteet eilen 18 ja masennus 25. Ei lääkitystä.
Huoh jumalauta te ärsytätte mua