Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys paniikkihäiriötä sairastaville

Vierailija
10.05.2016 |

Jos teillä on paniikkikohtaus alkamassa/menossa, niin miten miehenne reagoi siihen vai reagoiko mitenkään? Pitääkö apua erikseen pyytää? Entä miten hän yleensä suhtautuu paniikkihäiriöön sairautena? Vai pitääkö hän sitä edes oikeana sairautena?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tuollainen epäempaattinen kumppani aikanaan ja itse asiassa epäilen hänen saaneen aikaan ahdistukseni, koska elämäni on ollut paljon vähemmän puristavaa ja paniikkioireet paljon paremmin hallinnassa sen jälkeen, kun lähdin. Paniikkioireet alkoivat suhteen aikana. 

No mullakin mies joko suoraan tai epäsuorasti laukaisee. On tietenkin muuta stressiä ja ongelmia aina taustalla. Se on niin läheinen ihminen että kaikki mitä se tekee tuntuu niin voimakkaalta. Mulla ei ole muita läheisiä ihmisiä.

No siis mulla tuo eksä oli jotenkin luonnehäiriöinen. En kokenut tulevani ymmärretyksi ja tunsin, että minua ajettiin tiettyyn muottiin kuin käärmettä pyssyyn. Kun olin taas yksin, minulla oli tilaa hengittää ja ajatella kirkkaasti ja kuulla oma ääneni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla