Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pari pitkää naispuolista kaveriani romuttaa miehisyyteni

Vierailija
09.05.2016 |

Olen jo pidemmän aikaa ollut kaveri, siis pelkkä kaveri, kahden suunnilleen ikäiseni nuoren naisen kanssa. Nämä naiset ovat molemmat oikein kauniita, fiksuja ja kivoja, ei siinä mitään. Tässä on kuitenkin sellainen ongelma, että molemmat näistä naisista ovat todella pitkiä ja he ovat molemmat minua pidempiä, toinen aivan selvästikin pidempi. Olen itsekin yli 180 cm pitkä, joten en itseäni miksikään lyhyeksi luonnehtisi, vaikka en toki varsinaisesti miksikään pitkäksikään mieheksi.

Tämä on minulle vain äärimmäisen nöyryyttävää ja noloa ja tuhoaa miehisyyttäni, varsinkin silloin kun liikumme ihmisten ilmoilla. Mitä muutkin ihmiset ajattelevat, kun näkevät minun liikkuvan kahden itseäni pidemmän naisen kanssa? Pitävät minua jonain friikkinä tai täysin nössönä ja varmaan naureskelevat minulle silloin kun en huomaa.

Miten voisin ystävällisesti ehdottaa näille naisille, että oltaisiin tästä lähtien vain kavereita netin välityksellä? Haluan kuitenkin olla ystävä heidän kanssaan, koska he ovat ehdottomasti parhaimmat naispuoliset ystävät, mitä minulla on koskaan ollut.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä uutisia. Tuo ei romuta miehisyyttäsi, koska sinulla ei ole sellaista.

Vierailija
2/8 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan mistä kenkä puristaa, ketään ei tarvitse mielistellä tässä maailmassa. Kavereita tulee ja menee, anna mennä vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut katsovat kateellisena ;)

Vierailija
4/8 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellisia ovat muut, kun olet saanut upeat naiset viereesi. Ole ylpeä siitä.

Vierailija
5/8 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikoissa kantimissa sun miehisyys, jos pitää noin varjella.

Vierailija
6/8 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa itsesi.olet säälittävä paskakasa.

Vierailija
7/8 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 165 cm "pitkä" mies. Sanoisin, että älä nyt hulluja horise, jos tosissasi olet. Miehisyyttäsi syö enemmän itseluottamuksen puute.

Vierailija
8/8 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on kiertelemättä ilmoittaa, että olette jatkossa yhteydessä netin välityksellä. Ja jatkossa pitäydy lyhyissä naisissa, jotka ei tuhoa miehisyyttäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan