Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puhuuko miehesi yhdynnän aikana tuhmia?

Vierailija
09.05.2016 |

Jos puhuu niin mitä. Oma mieheni on aina täysin hiljaa ja minusta tuntuu, että minulta pettäisi pokka jos hän sanoisi jotakin tuhmaa :)

Kommentit (19)

1/19 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat tuhmien puhumisella? Kyllä meillä saattaa mies sanoa, että tunnun ihanan tiukalle tai kuinka hän haluaa syödä minua tms. Mutta en ole varma kuinka kumpikaan meillä reagoisi johonkin daddy wants some sugar tai naughty girls need to be punished -juttuihin :D Ajatuskin naurattaa.

Vierailija
2/19 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuiskin, mutta ei se taida kehdata. Mä kyllä usein esileikin aikana sanon et "puhu mulle tuhmia", mut se alkaa vaan näykkiä mun korvaa ja huokailee/huohottaa korvaan :D se ei vaan ehkä oo sen juttu, vaikka se tykkääkin kun mä puhun tuhmia sille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Mitä tarkoitat tuhmien puhumisella? Kyllä meillä saattaa mies sanoa, että tunnun ihanan tiukalle tai kuinka hän haluaa syödä minua tms. Mutta en ole varma kuinka kumpikaan meillä reagoisi johonkin daddy wants some sugar tai naughty girls need to be punished -juttuihin :D Ajatuskin naurattaa.

Kyllä minua tuollainen syömiskommenttikin naurattaisi :) Taidan olla aika kiltti täti.

Vierailija
4/19 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta aina ihan vääränlaisia, tyyliin "se olis niin kiihottavaa kun sais katella kun vieraat miehet vuorotellen panis sua" tai "harmi kun saat aina vaan tätä samaa munaa, varmaan tekis mieli jotain isoa mustaa munaa" tai "seuraavaks kun lähet baariin niin ota suihin joltain mieheltä ja lähetä kuva mulle". Mä en voi sietää noita juttuja! Ollaan naimisissa ja meillä on pieniä lapsia, mulla ei käy toiset miehet edes mielessä! Mies monesti pahoittelee juttujaan, hänellä on vaan tollasia fantasioita ja sängyssä ne sitten joskus lipsahtelevat. Mua itseäni loukkaa ja ällöttää.

Vierailija
5/19 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhu, ei ole tarpeenkaan.

Vierailija
6/19 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo mutta aina ihan vääränlaisia, tyyliin "se olis niin kiihottavaa kun sais katella kun vieraat miehet vuorotellen panis sua" tai "harmi kun saat aina vaan tätä samaa munaa, varmaan tekis mieli jotain isoa mustaa munaa" tai "seuraavaks kun lähet baariin niin ota suihin joltain mieheltä ja lähetä kuva mulle". Mä en voi sietää noita juttuja! Ollaan naimisissa ja meillä on pieniä lapsia, mulla ei käy toiset miehet edes mielessä! Mies monesti pahoittelee juttujaan, hänellä on vaan tollasia fantasioita ja sängyssä ne sitten joskus lipsahtelevat. Mua itseäni loukkaa ja ällöttää.

Voi nyt hyvää päivää! Ei siis miestäsi tarkoittanut (hän kuulostaa ihanalta), vaan sinua.

Vierailija
7/19 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. 

8/19 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi toisen fantasiat loukkaavat tai ällöttävät sinua? Ne ovat vain fantasioita, ja aisurifantasia on nähtävästi melko yleinen, eikä mitenkään kummallinen. 

Vierailija
9/19 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi nyt hyvää päivää! Ei siis miestäsi tarkoittanut (hän kuulostaa ihanalta), vaan sinua.

No just. Tuleekin tosi kiva olo, kun toinen haluaisi kierrättää mua kuin jotain kiertopalkintoa.

Vierailija
10/19 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkku ja oli tuossa muutama kk sitten suhde yhden miehen kanssa, joka piti koko ajan puhetta ja ääntä.Kiroilikin ym. Mulle se oli ihan uutta ja tavallaan tosi kiihottavaa. Oli myös varustukseltaan suurinta  kokemaani ja fyysisesti vahva kuin mikä. Nosteli ja käänteli minua vaikka mihin suuntaan. Kaikki nuo yhdessä teki kokemuksesta aikas vaikuttavan.

Vierailija
11/19 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi :D

Vierailija
12/19 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi toisen fantasiat loukkaavat tai ällöttävät sinua? Ne ovat vain fantasioita, ja aisurifantasia on nähtävästi melko yleinen, eikä mitenkään kummallinen. 

Tuntuu vaan kummalliselta, että hän fantasioi musta ja toisista miehistä. Mm.viime syksynä kävin viemässä vaatteita vastaanottokeskukseen, ja myöhemmin mies myönsi fantasioineensa useaan otteeseen, että miehet siellä(nuoret ja hyvännäköiset tietty) olivat osoittaneet kiitollisuuttaan ja panneet mua siellä vuoronperään. Yääääh.

Vierailija
13/19 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni puhuu jostakin muumeista ja semmoisesta. Haiset niin hyvälle, ihan kuin muumien pierulle.

Ja ,olet niin ihanan tiukka narttu,ihan kuin naapurin terrieri.

Nämä ovat niitä miedoimpia.

Vierailija
14/19 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni puhuu jostakin muumeista ja semmoisesta. Haiset niin hyvälle, ihan kuin muumien pierulle.

Ja ,olet niin ihanan tiukka narttu,ihan kuin naapurin terrieri.

Nämä ovat niitä miedoimpia.

Huutonaurua! Vauva vieressä 😁

15/19 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku ja oli tuossa muutama kk sitten suhde yhden miehen kanssa, joka piti koko ajan puhetta ja ääntä.Kiroilikin ym. Mulle se oli ihan uutta ja tavallaan tosi kiihottavaa. Oli myös varustukseltaan suurinta  kokemaani ja fyysisesti vahva kuin mikä. Nosteli ja käänteli minua vaikka mihin suuntaan. Kaikki nuo yhdessä teki kokemuksesta aikas vaikuttavan.

Tykkään itsekin siitä, että mies itse päättää mistä haluaa ja vain laittaa minut siihen asentoon. Mutta pidän myös siitä, että mies on noita satunnaisia lausahduksia lukuunottamatta aika hiljaa. Jättää minut jotenkin intiimisti paljaaksi, jos siinä on mitään järkeä.

16/19 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HEL-NYC kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu vaan kummalliselta, että hän fantasioi musta ja toisista miehistä. Mm.viime syksynä kävin viemässä vaatteita vastaanottokeskukseen, ja myöhemmin mies myönsi fantasioineensa useaan otteeseen, että miehet siellä(nuoret ja hyvännäköiset tietty) olivat osoittaneet kiitollisuuttaan ja panneet mua siellä vuoronperään. Yääääh.

Minä ottaisin sen kohteliaisuutena; mies selvästi kokee ylpeyttä sinusta ja haluaisi antaa sinulle (kuvittelemansa) mahdollisimman täyden tyydytyksen.

Vierailija
17/19 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus sanoo nartuksi tms. Mielestäni liian vähän. Tuhmat puheet kiihottais ihan hemmetisti! Olemme kuitenkin puhuneet asiasta ja mies ei oikein tunne luontevaksi puhua seksin aikana, varsinkaan niin tuhmia kuin mä haluaisin.

Hieman on siis harvinaista herkkua meillä, mutta olen iloinen että sitä tapahtuu edes joskus :)

Vierailija
18/19 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just. Tuleekin tosi kiva olo, kun toinen haluaisi kierrättää mua kuin jotain kiertopalkintoa.

Onko mahdotonta ajatella niin, että mies luottaa sinuun ja haluaa antaa sinulle myös (seksuaalista) vapautta?

Vierailija
19/19 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ime vaan sitä k*llia, n*rttu, näkee että sä pidät siitä"

(Näin eräs satunnainen seksikumppani sanoi ja halut meni)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi