Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten mt-ongelmainen mies voisi saada naisen?

Vierailija
09.05.2016 |

Masennus pysyy kurissa suurimman osan ajasta. Olen kuitenkin poissa työelämästä. Eli rahaa ei ole, mutta aikaa on. Kiinnostuksen kohteet lätkästä Kiasman näyttelyihin ja keikoille sen mukaan, miten on rahaa. Alkoholia käytän vähän. Nettideittimaailmassa minulla ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia. Kysynkin palstan naisilta, onko tässä tai jossain rinnakkaistodellisuudessakaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisesta psyykkisesti sairaasta

Vierailija
2/5 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saada. Elämäni rakkaus on mt-ongelmainen. En ehkä kuitenkaan kirjoittaisi heti nettideitin esittelyprofiiliin mt-ongelmasta. Kerro se, kun olette tavanneet ja jos nainen haluas tavata uudelleen. Ja kerro, mitä se tarkoittaa. Tällainen nk. terve ei voi ymmärtää, miltä esim. ahdistus tuntuu, mutta kannattaa selittää mahdollisimman paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/5 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene mukaan mielenterveysongelmaisten yhdistystoimintaan jne. Minulla on esim yksi tuttu joka on skitsofrenian takia eläkkeellä, kestää huonosti stressiä ja tauti tuppaa uusimaan jos yrittää mennä töihin. Muuten nätti ja normaali ihminen. Tunsin jo kouluaikoina ja siihen aikaan ei ollut mitään merkkejä. Täysin tavallinen tyttö.

Vierailija
5/5 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun avomiehelläni on vakava masennus, ahdistuneisuushäiriö ja pelkää ihmisten ilmoille menoa niin paljon, että syö siihenkin jotain lääkkeitä.

Masennus oli näistä ainoa, jonka huomasin seurustelumme alku aikoina. Nykyään mikään noista ei ole "minulle näkyvillä" (lukuun ottamatta iltaista lääkkeiden ottamista). Välillä saattaa saada ahdistuskohtauksen jos olemme yhdessä ulkona, mutta niissäkin tilanteissa toteaa vain rauhallisesti tyyliin "Voisimme varmaan jo lähteä kotiin?", mitä en yleensä osaa tulkita ahdistuskohtaukseksi, vaan vasta sitten myöhemmin kertoo että halusi kotiin sen takia.

Molemmat olemme akateemisia, hieman alipainoisia mutta ihan normaalin näköisiä ihmisiä. Itselläni ei ole mt -ongelmia.

kyllä sinäkin naisen voit löytää, en epäile hetkeäkään :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän