Kyllä on iso ero exällä ja nykyisellä miehelläni.
Lapseni isän kanssa erottiin kun lapsi oli 3- vuotias. Exä ei huomioinut äitienpäivää mitenkään. Joo tiedän, ettei hän ollut/ole lapseni, mutta pieni muistaminen olisi ollut kiva esim. kukat tai kakku yms. Lapseltani olen saanut kortin ja joskus jonkun pienen lahjan. Nyt lapseni on yli 10-vuotias ja olen ollut puoli vuotta uudessa suhteessa. Nyt sainkin äitienpäivänä ruusuja, aamupalan sänkyyn, halauksia/pusuja, ihanaa yhdessäoloa, lahjan ja minut vietiin vielä ravintolaan. Yhdessä he tämän suunnittelivat varmaan. En muista, että olisin exältä saanut edes onnitteluja. Enkä todellakaan odottanut eilen yhtään mitään, koska miesystävä ei tosiaan ole lapseni isä ja suhteemme on hyvin alussakin. Mitä mieltä olette? Yllätyin kyllä täysin. Ja ei tietenkään pitäisi verrata ihmisiä toisiinsa, mutta tuntui vaan niin oudolta.
Kommentit (4)
No mitä mieltä tästä pitäisi olla. Onnittelut että olet löytänyt mukavan miehen, toivottavasti jaksaa olla yhtä huomioiva hamaan tulevaisuuteen asti.
Nauti nauti ja nauti :D Ihanaa!!! Ja voi miten kivaa on antaa, kun itse on saanut. Pidä hyvänä tuollaista aarretta!
Hienoa kun huomioi. Eilen opetin pojalle että vie tyttöystävän äidille kukan kun oli sinne menossa.
Kotona opetettu siis. Haluaisin aiheeseen kuulumattomana sanoa kaikille ketä omat lapsetkaan eivät muistaneet, että nämä ovat perinteitä jotka kuuluu kotona opettaa jos haluaa että lapsista tulee huomioivia myös sitten sille tulevalle puolisolleen.