Lääkäri varasi mulle sähköisen asiointiajan - mitä tarkoittaa? (HKI)
Kävin lääkrin vastaanotolla viime viikolla, ja sain lähetteen verikokeisiin. Lääkäri sanoi varaavansa minulle parin viikon päähän sähköisen asioinnin ajan. Sanoin, etten ole kärryillä mitä se tarkoittaa, mutta lääkäri sanoi, että palvelupisteen työntekijä selittää sen minulle samalla, kun käyn allekirjoittamassa sähköisen asioinni sopimuksen tms. Sitä allekirjoittaessani oli kuitenkin vähän hässäkkää, joten en muistanut sitä kysyä.
En oikein saa tolkkua Helsingin kaupungin sivuilta. Tuleeko tiedot siis Omakantaan vai miten...?
Kommentit (7)
Kiitos nro 1! Tosin nyt spekuloin tuota saamaasi alapeukkua, onko joku eri mieltä? :D
Mulle tuli Helsingin sähköiseen asiointiin viesti. Tästä tukee ensin tekstiviesti "uusi viesti saapunut sähköiseen asiointiin". Löytyy netistä, hel.asiointi.fi (tai jotain sinne päin). Pistä googleen sähköinen asiointi Helsinki.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli Helsingin sähköiseen asiointiin viesti. Tästä tukee ensin tekstiviesti "uusi viesti saapunut sähköiseen asiointiin". Löytyy netistä, hel.asiointi.fi (tai jotain sinne päin). Pistä googleen sähköinen asiointi Helsinki.
Kiitos sulle, kivaa alkanutta viikkoa! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kestä. Omakannasta näkee sitten myös lääkärin lausunnot ja tutkimusten tulokset, jos niitä haluaa tutkailla. Sähköiseen asiointiin taas tulee henkilökohtaisempi viesti lääkäriltä, jossa kertoo, tuleeko jatkotoimenpiteitä vai oliko tämä tässä jne... Luultavasti, jos jotain vakavampaa olisi, pitäisi varata uusi aika lääkäriltä tai soittoaika ja viestissä ilmoitetaan asiasta. Toivottavasti löydät viestin, kun se saapuu! Kaunista kesäpäivää sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä kestä. Omakannasta näkee sitten myös lääkärin lausunnot ja tutkimusten tulokset, jos niitä haluaa tutkailla. Sähköiseen asiointiin taas tulee henkilökohtaisempi viesti lääkäriltä, jossa kertoo, tuleeko jatkotoimenpiteitä vai oliko tämä tässä jne... Luultavasti, jos jotain vakavampaa olisi, pitäisi varata uusi aika lääkäriltä tai soittoaika ja viestissä ilmoitetaan asiasta. Toivottavasti löydät viestin, kun se saapuu! Kaunista kesäpäivää sinulle!
<3
Tulee tieto omakantaan