Yksin reissuun, 3-5 päivää - minne lähtisitte?
Vielä on viikko lomaa jäljellä ja vielä tekisi mieli lähteä jonnekin. Olosuhteiden pakosta olen lähdössä reissuun yksin. Minne lähtisitte 3-5 päiväksi? Kotimaa, ulkomaa? Ehdotelkaa. Reissukassa alle tonnin.
Kommentit (13)
Menisin itse Norjaan autolla vvideksi päiväksi, tykkään ajella pitkiäkin matkoja joten ei ongelmaa pitkästä matkasta. Mutta jos ei ole autoa niin sitten ehkä laivalla Tukholmaan ja olisin siellä pari vuorokautta hotellissa. Tai sitten lentäisin Islantiin muutamaksi päiväksi.
Millainen tyyppi olet, mitä haluat? Itse lähtisin patikoimaan. Tekisin päivävaelluksia jostakin tukikohdasta, koska en ole kovin kokenut luonnossa yöpyjä. Voisin myös lähteä rentouttavalle Pärnun lomalle; rantaelämää, kauneushoitoja, pitkiä lenkkejä.
Tuossa ajassa ehtii tehdä myös kivan keikan kaupunkilomalle johonkin keski-Eurooppaan, johonkin pienempään kaupunkiin, mutta olen niin paljon kiertänyt jo, että en enää jaksa.
Berliini on ihana! Halvat ja lyhyet lennot, paljon tekemistä ja näkemistä. Lämmin suositus.
Vierailija kirjoitti:
Berliini on ihana! Halvat ja lyhyet lennot, paljon tekemistä ja näkemistä. Lämmin suositus.
Mitä tekemistä? Tuskinpa mulle mitään.
Kaupunkilomalle Krakovaan lähtisin. Edullinen kulttuurikaupunki, jossa paljon juutalaishistoriaa.
Riippuu täysin siitä, missä asut ja mikä sinua kiinnostaa. Jos asut Uudellamaalla, niin lentämällä pääset vielä vaikka mihin, mutta jos asut jossain Suomussalmella, niin realiteetit ovat toisenlaiset.
Minä ottaisin ehkä äkkilähdön Riikaan. Sieltä pääsee Jurmalan uimarannoille mutta samalla voi viettää myös kaupunkilomaa ja syödä hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Kaupunkilomalle Krakovaan lähtisin. Edullinen kulttuurikaupunki, jossa paljon juutalaishistoriaa.
Krakova heinä-elokuussa, ei ikinä! Se ilmanlaatu on ihan hirveä viileämpänäkin ajankohtana.
Osta sipsejä ja valita netissä, tuntuu sujuvan ihan hyvin jo ennestään.
Vierailija kirjoitti:
Osta sipsejä ja valita netissä, tuntuu sujuvan ihan hyvin jo ennestään.
Ja sidukkaa myös
Itse menisin lähimpään kylpylähotelliin lillumaan, liikkumaan ja lueskelemaan kirjoja. En jaksaisi nyt mitään pitkiä matkustusaikoja.
Kiitos! Tässähän tuli kivasti ideoita. Omalla autolla pääsen liikkumaan ja asun Uudellamaalla. Pärnu kuulostaisi juuri sopivalta kohteelta ja sinne taidankin suunnata.
AP
Missä asut, mitä harrastat, mitä aiot lomalla puuhastella, millä pääset lomalle.
Esimerkiksi polkupyörä vastaan matkailu-auto hiukan jo eri juttu.