Mikä ehkäisy mulle sopisi?t.ammattivalittaja
Kommentit (87)
Miksei niitä ole tarvinnut tätä ennen miettiä?
Älä vaan kerro mitään oleellisia tietoja aloituksessasi.
Vierailija kirjoitti:
Aiemmin ei ole tarvinnut? Etkös ole reilu nelikymppinen?
Sopiiko hormoniehkäisy?
Ei sovi hormonaalinen ehkäisy ja runsaiden vuotojen takia ei käy kuparikierukka. Olen 42v ja kuukautiset ovat säännölliset.ap
Mitäs sun nyt pitäis ehkästä? Just valitit, kun et saa miehiltä huomioo.
Vierailija kirjoitti:
Tilanteet muuttuu.ap
1. kondomi
2. naisten kondomi
3. sterilisaatio jommalle kummalle
Odotan innolla selitystä, miksi mikään näistä ei käy...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilanteet muuttuu.ap
Sinulla varsinkin. Päivittäin.
Kondomi, sterilisaatio, pillerit? Todennäköisesti sinun gynekologi osaa auttaa enemmän kuin me täällä keskustelupalstalla.
Mulle ei käy hormonaalinen ehkäisy, mutta hormonikierukka käy ja se vähentää myös vuotoja. Gynen kanssa juttelemaan.
Vierailija kirjoitti:
1. kondomi
2. naisten kondomi
3. sterilisaatio jommalle kummalle
Odotan innolla selitystä, miksi mikään näistä ei käy...
Ehkä kondomi sitten. Sterilisaatio on liian radikaali juttu.ap
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei käy hormonaalinen ehkäisy, mutta hormonikierukka käy ja se vähentää myös vuotoja. Gynen kanssa juttelemaan.
Joo tuota hormonikierukkaa täytyy miettiä ja kysellä jos julkisella puolella olisi gynekologi.ap
Sun aamulla tekemät aloitukset eivät ottaneet tuulta purjeisiin, niin ajattelit sitten puhua ehkäisystä ja samalla odotat heltat heiluen kuinka mammat kinuaa sulta tietoa että ketä se ammattivalittaja nyt panee.
Vierailija kirjoitti:
Sun aamulla tekemät aloitukset eivät ottaneet tuulta purjeisiin, niin ajattelit sitten puhua ehkäisystä ja samalla odotat heltat heiluen kuinka mammat kinuaa sulta tietoa että ketä se ammattivalittaja nyt panee.
Ei mammojen tarvitse mun panemisista tietää.ap
Sulla on ollut omien puheiden mukaan wannabe inssin kanssa hyvinkin vauhdikas seksielämä vuodesohvalla ja nyt yhtäkkiä tulee tilanne että pitää hankkia ehkäisy.
Sterilisaatio varmaan olis paras sulle.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on ollut omien puheiden mukaan wannabe inssin kanssa hyvinkin vauhdikas seksielämä vuodesohvalla ja nyt yhtäkkiä tulee tilanne että pitää hankkia ehkäisy.
Se on inssi ja tilanteet muuttuu.ap
Vierailija kirjoitti:
Sterilisaatio varmaan olis paras sulle.
Siihen en aio mennä.ap
Aiemmin ei ole tarvinnut? Etkös ole reilu nelikymppinen?
Sopiiko hormoniehkäisy?