Ärsyttävää huomata, ettei kelpaa kaveriksi
Leikkipuistossa ihmiset sopivat tapaamisia toistensa koteihin, muttei mua ja lapsiani pyydä kukaan. Sekin äiti jonka olen tuntenut jo useamman vuoden ajan, kalastelee vain muita uusia kavereita kylään, eikä erehdykään kysymään meitä. Olen ollut aina yksinäinen susi, mutta olen yrittänyt todellakin olla sosiaalisempi, silti en vain kelpaa.
Onko muilla samanlaisia kokemuksia vai olenko ainoa?
Kommentit (25)
Vaikea uskoa, että oikeasti joku käyttäytyisi ja syrjisi tällä tavalla näin aikuisten kesken. Mutta jos olet varma, että kyse ei ole omasta tulkinnastasi (=oikeasti pelkäät ettet kelpaa ja tulkitset muiden tekemisiä tämän perusteella niin, että muut syrjivät sinua vaikkei niin oikeasti tapahtuisi), niin sinuna en näiden ihmisten seurasta sitten välittäisikään, muuten kuin hyvän päivän tuttuina. Järkevät aikuiset kun ei käyttäydy enää kuin lapset hiekkalaatikolla ja onneksi niitäkin vielä löytyy. Pidä vaan lippu korkealla!
Eli jos et sen syvempää ystävyyttä halua niiden muiden äitien kanssa niin varmaan vaistoavat sen eivätkä oleta että olisit kiinnostunut kyläilyistä?Ja sen takia voivat sopia niistä sinun kuultesi.
Mullakin on ystäviä jotka on ihan mukavia ihmisiä eikä heissä ole mitään vikaa, mutta emme vain kohtaa millään tasolla. Kyllästyn nopeasti heidän seuraansa koska heistä ei saa ikinä mitään kiinnostavaa irti. Jaksaa juuri jutella hieman silloin tällöin, mutta ei muuten jaksa lainkaan ellei ole muita ihmisiä seurassa.
siellä tapana pyytää kahville n. vuoden puistoystävyyden jälkeen.
Täällä pk-sudulla riittää pari viikkoa.
Eivät juurikaan kommentoi sanomisiini, vaihtavat puheenaihetta tms. Enkä minäkään ole siellä varsinaisesti ystäviä tekemässä, vaan nimenomaan kuluttamassa aikaani kun lapset leikkivät keskenään. Silti tällainen käytös kummaksuttaa.
Olisi myös mukava mennä huonolla kelillä sisälle leikkimään, mutta niistä sopivat vain keskenään, ja meikäläinen tönöttää siinä metrin päässä. :-/ Toisaalta, kun sitä touhua olen nyt talven seurannut niin tokkopa edes haluan niin rajaavien ihmisten seuraa. Harmi vain kun ovat yksin ollessaan niin mukavia.