miehen kanssa riita työkaverista. Nyt neuvoja!
Mies, yli 40 v., nainen alle 30 v. Töissä tutustuneet. Vapaa päivillä soittelua, iltaisinkin ja viestittelyä yömyöhällä.
Miehen mukaan pelkkää työasiaa.. itse hieman epäilen. Juu ja puhelut ja viestit tehdään muulta perheeltä salassa, esim. lenkillä jne.
kiitos neuvoista!
Kommentit (28)
Joku vois nyt vähän avautua ja kertoa miten itse asiaan suhtautuisi.
Myös miesten mielipiteet tervetulleita1
Vierailija kirjoitti:
Mies, yli 40 v., nainen alle 30 v. Töissä tutustuneet. Vapaa päivillä soittelua, iltaisinkin ja viestittelyä yömyöhällä.
Miehen mukaan pelkkää työasiaa.. itse hieman epäilen. Juu ja puhelut ja viestit tehdään muulta perheeltä salassa, esim. lenkillä jne.
kiitos neuvoista!
Mun hälykellot kilkattais ja kovaa! Ei todellakaan ole pelkkää työasiaa. Älä usko hetkeäkään.
Itsellä samoja kokemuksia.
Työkaverin kanssa viestittelyjä, lenkkejä ja kosteita iltoja. Kotona kuitattiin epäilyt suhteesta tyyliin "ollaan vain kavereita".
Myönnän olevani tuo naispuolinen työkaveri.
Meillä tilanne meni siihen pisteeseen että ollaan tuon miehen kanssa naimisissa, eli erottiin molemmat :)
Suhdetta pukkaa.. Omalla miehellä paljon naispuolisia työkavereita ja ei kyllä koskaan tarvitse mennä "piiloon" viestittelemään/puhumaan. Saattaa myös tokaista, että taas tuo soittelee siitä ja siitä tai täytyypä laittaa työpaikan whatsapp ryhmään tämä hauska juttu. Tai työpaikan Marjukalla on kissanpentu, katsopas kuvaa, jne. Ja puhelut ovat asiapitoisia, viesteissä sitten tuollaisia kevyempiä juttuja.
Edellinen jatkaa: pyydä nähdä viestit. Sanot, että et saa ajatuksiasi irti tästä asiasta j oman mielenrauhan vuoksi tarvitsee nähdä viestit. Voit myös sanoa, että juuri tuo piilosta soitteleminen herättää sinulla hälytyskellot, voisiko mies jatkossa soitella ihan niin kuin muillekin ihmisille kotoa.
Neuvoja mihin? Miten saada mies kunnioittamaan työaikoja ja perheen yhteistä aikaa?
No juu. Meillä kerran mies unohti puhelimen keittiön laturiin ja se piippasi ja valo syttyi kun akku oli täynnä. Mies loikkasi olkkarista kuin gepardi ja alkoi raivona syyttämään minua puhelimen vakoilusta, ja oli ihan turha selittää etten ollut siihen koskenutkaan. Sitten se murjotti muutaman viikon jonka jälkeen selitti että "ne viestit oli vaan työpaikalta joltain nuorelta misulta joka on lätkässä häneen." Ajattelin tuolloin että ok, ei se varmaan oikeasti pettäisi, koska oli aina tuominnut pettäjät alimpaan helvettiin, enkä siis ollut mitään viestejä edes nähnyt. Kuten varmaan arvata saattaa, taustalta sitten vähän myöhemmin paljastui miestä puolet nuorempi tyttis, joka ilmestyi lasten puheisiin heti eromme jälkeen. En sano että ap:n mies välttämättä pettää, mutta ei kannata olla kovin sinisilmäinenkään.
EI kyllä tulis mieleen soitella varatuille miespuolisille työkavereille iltaisin. Jos sitten kuitenkin soittelisin, niin ei olisi työasiat mielessä.
Meillä vastaava tilanne, mutta kun epäilin, niin puolustautui, että "ei kuormasta syödä" ja "ei noin nuori tyttö musta kiinnostuisi" (meillä mies myös yli 40 v ja tyttö alle 30 v). Nyt on kuitenkin ero tulossa, kun jäi oikeasti kiinni. Mutta erohan ei miehen mukaan tule tämän tytön takia, vaan siksi, että "meillä ei ole mitään yhteistä"...
Kyllä, miehelläsi on suhde naiseen. Aina ne väittää kaveruudeksi, totuus on toinen. Näin meilläkin mentiin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, miehelläsi on suhde naiseen. Aina ne väittää kaveruudeksi, totuus on toinen. Näin meilläkin mentiin.
Samaa mieltä. Jos ei ole suhde vielä niin ainakin toive sellaisesta.
Kavereita tosiaan kirjoitti:
Itsellä samoja kokemuksia.
Työkaverin kanssa viestittelyjä, lenkkejä ja kosteita iltoja. Kotona kuitattiin epäilyt suhteesta tyyliin "ollaan vain kavereita".
Myönnän olevani tuo naispuolinen työkaveri.
Meillä tilanne meni siihen pisteeseen että ollaan tuon miehen kanssa naimisissa, eli erottiin molemmat :)
Meidän työpaikalla samanlainen tapaus.
Itsekin olen löytänyt työpaikalta mukavia miehiä, joiden kanssa on mukava viettää aikaa. Mutta todellakin ihan vaan kaveripohjalta, vaikka välillä on ympäristössä herännyt epäilyjä romanttisesta suhteesta.
Onneksi oma puoliso ei ole alkanut epäilemään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä vastaava tilanne, mutta kun epäilin, niin puolustautui, että "ei kuormasta syödä" ja "ei noin nuori tyttö musta kiinnostuisi" (meillä mies myös yli 40 v ja tyttö alle 30 v). Nyt on kuitenkin ero tulossa, kun jäi oikeasti kiinni. Mutta erohan ei miehen mukaan tule tämän tytön takia, vaan siksi, että "meillä ei ole mitään yhteistä"...
Kiinnitin heti huomiota miehen jälkimmäiseen puolustuspuheeseen. "Ei noin nuori tyttö musta kiinnostuisi". Ihan sama onko tyttö kiinnostunut miehestä, se merkkaa onko mies kiinnostunut tytöstä. Ja tuon perusteella on ollut kiinnostunut, kun ei ole sitä kieltänyt. Melkoinen lipsahdus.
Vieläkö epäilet miestäsi? Onko asiat selvinneet?
Minun mieheni vaihtoi minut lennosta työkaveriin. Ja juuri noin kaikki alkoi. Oli hauskaa, hyvä kaveri, yhteiset mielenkiinnon kohteet... Ja kun pistin valitsemaan, mies sanoi, ettei tule koskaan siitä naisesta luopumaan.
Sitten minä lähdin ja niin meni 20 vuotinen avioliitto 6 viikossa nurin.
Minulla on puhelu- ja sähköpostiyhteys erääseen toisella paikkakunnalla asuvaan saman alan ihmiseen. Asiat ovat salaisia. Puhumme 95 prosenttisesti vain työasioista ja loppu liittyy työasioissa onnistumiseen ja jaksamiseen vaikuttaviin henkilökohtaisiin asioihin. Puhekumppanini vaimo tietää puheluista mutta toivon, ettei niiden sisällöstä kovin yksityiskohtaisesti. Samoin minun mieheni. Jos voisimme puida asiat kasvotusten, ei tarvittaisi tällaista. Jos ap:n mies on samalla työpaikalla, on puheluissa ehkä jotain kummaa.
Onko kyseessä varmasti edes työkaveri vai onko se bulvaani?
Kuulostaa epäilyttävältä. Onko miehellä muita naispuolisia ystäviä? Jos ei ole mitään salattavaa, yhteydenpitoa voi varmaan hoitaa muun perheen läsnä ollessakin. Voithan kysyä mieheltä, näyttäisikö hän viestit sinulle. Jos niissä on pelkkiä työasioita, niin sitten niiden lukemisessa luvan kanssa ei varmasti ole mitään pahaa.