Pelastakaa lapset mielivallalta jättikoulussa!
Allekirjoittakaa: http://www.adressit.com/meilahden_ja_pikku_huopalahden_ala-asteita_ei_s…
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahinta laatua rasismia. En todellakaan allekirjoita.
Miten te luulette, että maahanmuuttajat ikinä sopeutuvat suomalaiseen yhteiskuntaan, kun te oikein rakentamalla rakennatte muuria ympärillenne? Herätkää nyt sieltä tynnyristä!
Minusta on kivaa asua tynnyrissä
Peukut ylös
Kamala haloo. Itse olen käynyt Meilahden ala-astetta ja nuoremmat sisarukseni menivät pikkiksen ala-asteelle joka valmistui vasta kun olin itse jo aloittanut Meikussa.
Eli 3sisarusta, kolmet vanhempain illat ja jopa kolmet eri kevätjuhlat (koska molemmissa kouluissa jouduttiin porrastamaan juhlia eri aikoihin).
Asuimme fyysisesti Pikku-Huopalahdessa ja lähin koulu olisi kartalta katsottuna ollut Haagan puolella.
Minua kiusattiin koko ala-aste, sisaruksiani ei kiusattu. Se siitä hienosta kantasuomalaisten koulusta...
Minä en ole väittänyt, että Meilahti olisi sen parempi koulu. Minä vastustan sitä, että koulut yhdistetään jättikouluksi, jossa lapsia kohdellaan kuin palikoita.
Ja luuletteko te todella, että tällä lailla saadaan rasismi aisoihin? Jos se jättikoulu tulee, sinne Pikku-Huopalahteen siirretään mm. ne kiinalaiset ja pikkisläiset.
Ei meilahtelaisia, ei ruskeasuolaisia eikä kielikylpyläisiä.
Se vasta salliikin rotuerottelun ja syrjinnän.
t. ap
Mä kävin isoa koulua ja hui, matkustin sinne bussilla.
Iso koulu oli parempi kuin pieni, paljon isompi valikoima valinnaisia aineita, enemmän mahdollisuuksia ystävyyssuhteisiin ja teinille mtöhemmin isompi valikoima söpöjä poikia ihastuttavaksi. En ikinä olisi halunnut pieneen tuppukouluun.
Kun tässä on kyse siitä että kaksi koulurakennusta kahdessa eri kaupunginosassa väkisin liitettäisiin jättikouluksi. Valinnaisaineet ei tod lisääntyisi vaan niihin päästäkseen joutuisi kävelemään jopa kahdeksan kilsaa koulupäivän sisällä!
Ja kukaan ei tietäisi missä kaupunginosassa olisi koulussa seuraavana vuonna...
Toinen vaihtoehto on pitää koulut erillään jolloin saataisiin lisää painotuksia!
Allekirjoitin adressin.
Kun äänestätte mamutuspuolueita, kannattaa pitää ne seuraukset mielessä.
Kuka kuvittelee, että kaksi koulua säilyy? Jo nyt on tehty sulkemispäätös toisesta. Helsingistä katoaa 5 vuodessa 11 alakoulua sekä hallinnollisesti että fyysisesti.
Miksi muutitte sinne korpeen, miksi että hanki asuntoa koulun vierestä?
Minusta on kivaa asua tynnyrissä