Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kummat naiskasvot ovat sinusta viehättävämmät - feminiiniset vai maskuliiniset? KUVA

Vierailija
08.05.2016 |

Tässä kuvassa sama nainen, mutta piirteitä on muokattu toisessa kuvassa feminiinisemmiksi:

http://heinercontemporary.com/images/uploads/exhibitions/artworks/4/wom…

Kummat kasvot ovat mielestäsi kauniimmat?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytin miehelleni. Hän sanoi, ettei kumpikaan ole kaunis. Kun pakotin valitsemaan, hän valitsi vasemmat sen vuoksi, että ne olivat terveemmän näköiset.

Vierailija
22/27 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea todellakin.

Vasemmanpuoleinen näyttää jotenkin aggressiiviselta ja tunteettomalta, sieluttomalta ihmiseltä. Kolhot kasvot, ei kauneutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmat ovat kivemmat, mutta minulle ne kyllä näyttävät myös jostain syystä naisellisemmilta tai ei ainakaan vähemmän naisellisilta kuin tuo toinen kuva.

Vierailija
24/27 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemman puoleiset ovat kauniimmat.

Oikean puoleisen kuvan leuan alue on ns. valahtanut ja näyttää siksi siinä vanhemmalta ja väsyneemmältä.

Lisäksi ihon väri oli epätasainen, mikä teki sairaan näköiseksi.

Vierailija
25/27 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea on kauniimpi, mutta näyttää varjojen takia jotenkin suttuiselta, siksi vasen näyttää aluksi paremmalta.

Vierailija
26/27 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä mitä maskuliinista vasemmissa on. Paremmat joka tapauksessa. Oikean puoleiset ovat mitättömämmän näköiset.

Vierailija
27/27 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vasen ihan ehdottomasti! Just nuohan on feminiinisemmat ja pehmeämmät. Toiset paljon kovemman oloiset ja isompi leuka, joka mun mielestä on maskuliinista. Onpa kummallista jos todella toisinpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan