Kerro pimeitä puolia itsestäsi joista ei muut tiedä.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 18-v, ulospäin sellainen kivan naapuritytön näköinen rillipää. Vähän nörtti. Hoidan koulun ohella lapsia ja tienaan sillä vähän rahaa.
Seksuaalisesti minua kiihottaa raiskausleikit ja bdsm. Raju sellainen. Minulla on kaapissani ties mitä kettinkejä, sitomisnaruja, käsirautoja, nänninipistimiä, anaalitappeja yms yms yms. Tähän asti joka ikinen poikaystävä on lähtenyt karkuun viimeistään siinä vaiheessa, kun seksi on tullut mukaan kuvioihin :D Ei minulla ole mikään kiire vakiintua näin nuorena, mutta olisi kiva, jos olisi joku, joka jakaa mielenkiinnonkohteet. Yhden yön jutuista en ole kiinnostunut.
Suosittelen deittipalstoja, samanhenkisiä ihmisiä löytää sieltä helpommin kuin kasvotusten.
Olen kokeillut, mutta sieltä tuli vastaan sellaista settiä, että... ei kiitos. Varmaan löytyisi joku kiva, jos jaksaisin etsiä, mutta tähän asti on tullut vastaan liian friikkejä tyyppejä minun makuun :D Tai bottomeja, kun itse tykkään olla bottom ja tarvitsen top-persoonan.
- 30 -
Vierailija kirjoitti:
Voisin vaikka tappaa vihaisena ollessani ellei se olisi rikos
Minä voisin tappaa pelkästä mielenkiintoista ja halusta. Vihaisena en ole agressiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen ahdistunut ja masentunut ja mulla on tosi heikko itsetunto. Koen epäonnistuneeni lähes kaikessa ja olevani huono työssäni, vaikka kaikki on ihan ok. Vain tosi harva tietää näistä. Ulospäin olen iloinen ja sosiaalinen ja olen hyvässä työssä.
Minulla on just sama! Plus asetan itselleni kovia vaatimuksia, joita en voi yleensä täyttää millään.
Kuvittelen kaikkia juttuja joita tapahtuisi erään miehen kanssa. Hän ei tunne minua ja kuvitelmatkin liittyvät aikaan kun olin teini. Hänen nuoruuden kuvansa on puhelimessani ja stalkkaan sitä aina välillä kun haluan piristystä. Joskus vietän hänen kanssaan päiväkausia ja olo on kuin krapulaisella kun pitää "herätä" todellisuuteen.