Mitä tarkoittaa halpa nainen?
Tapasin yhden naisen ja menin hänen asunnolleen yöksi. Vietimme varsin kiihkeän yön. Aamulla hän sanoi minulle että "en halua että luulet minun olevan halpa nainen". Mitä se tarkoitti?
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että hän ei usein antaudu seksiin vieraiden miesten kanssa. Tai ainakin haluaa sinun luulevan niin.
Ok. Eli siis turha odottaa seksiä uudestaan?
Hänelle ei tarvi ostaa kalliita lahjoja
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että hän ei usein antaudu seksiin vieraiden miesten kanssa. Tai ainakin haluaa sinun luulevan niin.
Miksi joku nainen sellaista haluaisi?
Minulla oli joskus opiskeluaikoina poikaystävä jolle kukaan ei ollut vielä opettanut mitään avain/lukko tai naisen markkina-arvo -teoriaa. Hänelle piti vääntää rautalangasta se että hänen pitäisi olla mielissään siitä ettei hänen naisensa ole maannut monen miehen kanssa. Ap saattaa olla trolli, mutta ei siis ihan utopiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok. Eli siis turha odottaa seksiä uudestaan?
Ettehän te enää ole vieraita,jos vietitte jo kiihkeän yön.Minä käsittäisin tuon "En ole halpa nainen/en yleensä antaudu seksiin vieraiden kanssa" niin,että nainen näki sinussa jotain erityistä,ja poikkeuksellisti antautui seksiin kanssasi,vaikka olit vieras.Ei siis tee niin jokaisen tapaamansa miehen kanssa.
Sinun pitää ensi kerralla antaa hänelle kallis lahja.
Ilmeisti odotti että laitat paljon rahaa kouraan.
Tässä tapauksessa se tarkoittaa sitä että sillä naisella ei ollut minkään valtakunnan tilannetajua. Kunhan puhui pienestä sivistymättömästä itsestään.
Luultavammin nainen on Virosta kotoisin, siellä halpa tarkoittaa että on huono ( huono nainen ).