Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos löytäisit puistonpenkiltä muovikassin, jossa on vastaostettu vaate (hintalaput paikallaan), mitä tekisit sille?

Vierailija
08.05.2016 |

Myisitkö kirpputorilla, veisitkö löytötavaratoimistoon, pitäisitkö itselläsi vai mitä tekisit?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jättäisin siihen, koska omistaja voi tulla kohta etsimään. Nimimerkillä jätin reppuni ja tunnin päästä menin etsimään, onneksi oli siinä, mihin sen jätin. Tosin siellä oli mulle tärkeää tavaraa. 

Miksi laitoit viimeiseen lauseeseesi "tosin"?

VAhingossa, kirjoitin ensin pitkän viestin ja pyyhin sitten osia pois. Tosin siinä ei ollut mitään uutta mutta mulle tärkeää tavaraa taisi olla tuo lause aluksi. 

Selvä! Onneksi et pahastunut, sillä ihmisillä on usein tapana suutahtaa, jos huomauttaa virheestä. Mutta enhän minä siitä mitenkään pahasti huomauttanutkaan, vai mitä? Kiitos ystävällisestä vastauksesta!

Vierailija
22/25 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin itselleni ja jos ei ole sopiva, antaisin eteenpäin. Kerran löysinkin uudet reimatecin hanskat muovipussissa ja sattui olemaan juuri omalle lapselle sopivat. :) Ja kerran löysin pienen pussin jossa oli uusia sukkia. Otin senkin mutta sukat olivat liian pieniä itselleni joten annoin eteenpäin. Ensin tietysti aina katson ettei ketään näy lähistöllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin itselleni ja jos ei ole sopiva, antaisin eteenpäin. Kerran löysinkin uudet reimatecin hanskat muovipussissa ja sattui olemaan juuri omalle lapselle sopivat. :) Ja kerran löysin pienen pussin jossa oli uusia sukkia. Otin senkin mutta sukat olivat liian pieniä itselleni joten annoin eteenpäin. Ensin tietysti aina katson ettei ketään näy lähistöllä.

Vai SINÄ veit minun ostamani reimatecin hanskat???? Häpeä! Kävin niitä myöhemmin etsimässä mutta ne oli jo viety :( :(

Vierailija
24/25 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin tietenkin löytötavaraan, ennen kuin epärehellinen palstamamma varastaa tuotteen.

Vierailija
25/25 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jeesustelijoita! Todellisuudessa suurin osa pitäisi vaatteen.

Ai jos vaikka on kokoa XL ja löytää vaatteen kokoa XS niin ilman muuta pitää sen silti?Vaikka ei olisi omaa tyyliä tai jos mies löytää naisten vaatteen? :D En meinaa löytää kaupoistakaan mieluisia ja sopiva vaatteita,veikkaan että lottovoittokin olisi todennäköisempi kuin se,että löytäisin jostain penkiltä vaatteen,jonka ehdottomasti haluan pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi