Miksi naiset eivät usein itsekään tiedä mitä haluavat?
Olen kysynyt suoraan usealta naiselta mitä he elämältään haluavat. Eivät edes osaa vastata. Mistä kyse?
Kommentit (18)
Miehet sen sijaan tietää aina vastauksen: pillua ja rahaa.
Kuinka moni mies oikeasti tietää mitä haluaa? Aika harva. Ja sitten on tietty ne onnettomat miehet ja naiset, jotka saavat sen mitä nuorena halusivatkin ja harmittelevat sitä lopun ikäänsä.
Voi olla, että he eivät vain ole kokeneet tarpeelliseksi kertoa sitä sinulle, tai sitten he ovat menneet ihan sanattomaksi siitä että joku random tyyppi alkaa tentata tuollaista.
Kuka olen ja mitä haluan elämältäni...net on hiukka vaikeahkoja kysymyksii. Varsinaisia dilemmoja sukupuolesta riippumatta. Ehkä tuo epäluuloisuus on enemmänkin tietyn ihmistyypin risti? Toisaalta kaikilla on epätietoisuutta ja täten päämäärättömyyttä tulevaisuuden suhteen jossakin vaiheessa eloa.
Nykyään kaikkea on liikaa. Helposti saa mitä haluaa, ei tarvitse unelmoida vuosia. Ja sitten vaikka haluaisi ja unelmoisi, esim. unelmatyöhön pääsy on lähes mahdotonta, jos edes pääsee opiskelemaan sitä mitä haluaisi. Itse haluaisin työn jonkun tehtaan liukuhihnalta jossa ei tarvitse aivoja käyttää. Vaan eipä ole tehtaita joihin vain mennään töihin, joten haahuilen yhä ihmetellen mitä haluaisin tehdä tässä nykymaailmassa. Kunhan jotenkin sätkin kunnes kuolen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole lakannut hakkaamasta vaimoasi?
Koska ämmä suorastaan kerjää lisää. Miten liittyy aloitukseen?
Akat haluaa, että mies vie ja akka vikisee.
Vierailija kirjoitti:
Pillua ja persettä. Rahasta ei niin väliä. m32
Miehen se pitää tietää naisen puolesta. Eivät he pysty sekavalla logiikallaan ja harhaisilla kuvitelmillaan tuollaisiin pohdintoihin.
Minulta saat kysyä, en suostu vastaamaan, kun asia ei kuulu sinulle.
No ap on näitä muka-syvällisiä miehiä, jotka tinkaavat tätä kysymystä jo ensi tapaamisella. Ei minua kiinnosta vastata tällaisiin kysymyksiin jollakin ensitreffeillä.
Kysy seuraavalta "tiedätkö mitä korkkiruuvikatseeni tekee jos jengasi ovat huonot?"
Vierailija kirjoitti:
No ap on näitä muka-syvällisiä miehiä, jotka tinkaavat tätä kysymystä jo ensi tapaamisella. Ei minua kiinnosta vastata tällaisiin kysymyksiin jollakin ensitreffeillä.
Pahinta on ollut, kun joku idiootti mies on kysynyt vastaavaa työpaikkahaastattelussa. Mitä siihen voi vastata? Ei se työ ole minulle mikään elämän ykkönen ja intohimo, ihan rahan vuoksi sitä teen. Juu, ei palkattu.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen päättelyketju? Täh? -Ohis
Eivät osaa vastata. Fokus täysin hukassa elämän suhteen. Tämä ketju hyvin kiteyttää asian. Yksikään nainen ei halua(pysty) edes anonyymilla palstalla asiaa valottamaan. Eivät edes keksi päästään/valehtele, koska koko asia on naisille täysin vieras.
Rahaa ja statusta, miehen siivellä tietenkin. Itsekkäiden halujen toteuttajan ja mahdollistajan. Mitäs muutakaan naiset haluaisivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pillua ja persettä. Rahasta ei niin väliä. m32
kunhan oluisiin riittää.
Miksi et ole lakannut hakkaamasta vaimoasi?