Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset eivät usein itsekään tiedä mitä haluavat?

Vierailija
08.05.2016 |

Olen kysynyt suoraan usealta naiselta mitä he elämältään haluavat. Eivät edes osaa vastata. Mistä kyse?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole lakannut hakkaamasta vaimoasi?

Vierailija
2/18 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet sen sijaan tietää aina vastauksen: pillua ja rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni mies oikeasti tietää mitä haluaa? Aika harva. Ja sitten on tietty ne onnettomat miehet ja naiset, jotka saavat sen mitä nuorena halusivatkin ja harmittelevat sitä lopun ikäänsä.

Vierailija
4/18 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että he eivät vain ole kokeneet tarpeelliseksi kertoa sitä sinulle, tai sitten he ovat menneet ihan sanattomaksi siitä että joku random tyyppi alkaa tentata tuollaista.

Vierailija
5/18 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka olen ja mitä haluan elämältäni...net on hiukka vaikeahkoja kysymyksii. Varsinaisia dilemmoja sukupuolesta riippumatta. Ehkä tuo epäluuloisuus on enemmänkin tietyn ihmistyypin risti? Toisaalta kaikilla on epätietoisuutta ja täten päämäärättömyyttä tulevaisuuden suhteen jossakin vaiheessa eloa.

Vierailija
6/18 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään kaikkea on liikaa. Helposti saa mitä haluaa, ei tarvitse unelmoida vuosia. Ja sitten vaikka haluaisi ja unelmoisi, esim. unelmatyöhön pääsy on lähes mahdotonta, jos edes pääsee opiskelemaan sitä mitä haluaisi. Itse haluaisin työn jonkun tehtaan liukuhihnalta jossa ei tarvitse aivoja käyttää. Vaan eipä ole tehtaita joihin vain mennään töihin, joten haahuilen yhä ihmetellen mitä haluaisin tehdä tässä nykymaailmassa. Kunhan jotenkin sätkin kunnes kuolen.

Vierailija
7/18 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ole lakannut hakkaamasta vaimoasi?

Koska ämmä suorastaan kerjää lisää. Miten liittyy aloitukseen?

Vierailija
8/18 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akat haluaa, että mies vie ja akka vikisee.

Vierailija
9/18 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillua ja persettä. Rahasta ei niin väliä. m32

Vierailija
10/18 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen se pitää tietää naisen puolesta. Eivät he pysty sekavalla logiikallaan ja harhaisilla kuvitelmillaan tuollaisiin pohdintoihin.

Vierailija
11/18 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta saat kysyä, en suostu vastaamaan, kun asia ei kuulu sinulle.

Vierailija
12/18 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ap on näitä muka-syvällisiä miehiä, jotka tinkaavat tätä kysymystä jo ensi tapaamisella. Ei minua kiinnosta vastata tällaisiin kysymyksiin jollakin ensitreffeillä.

Vierailija
13/18 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy seuraavalta "tiedätkö mitä korkkiruuvikatseeni tekee jos jengasi ovat huonot?"

Vierailija
14/18 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ap on näitä muka-syvällisiä miehiä, jotka tinkaavat tätä kysymystä jo ensi tapaamisella. Ei minua kiinnosta vastata tällaisiin kysymyksiin jollakin ensitreffeillä.

Pahinta on ollut, kun joku idiootti mies on kysynyt vastaavaa työpaikkahaastattelussa. Mitä siihen voi vastata? Ei se työ ole minulle mikään elämän ykkönen ja intohimo, ihan rahan vuoksi sitä teen. Juu, ei palkattu.

Vierailija
15/18 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen päättelyketju? Täh? -Ohis

Vierailija
16/18 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät osaa vastata. Fokus täysin hukassa elämän suhteen. Tämä ketju hyvin kiteyttää asian. Yksikään nainen ei halua(pysty) edes anonyymilla palstalla asiaa valottamaan. Eivät edes keksi päästään/valehtele, koska koko asia on naisille täysin vieras.

Vierailija
17/18 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa ja statusta, miehen siivellä tietenkin. Itsekkäiden halujen toteuttajan ja mahdollistajan. Mitäs muutakaan naiset haluaisivat?

Vierailija
18/18 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pillua ja persettä. Rahasta ei niin väliä. m32

kunhan oluisiin riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi