Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Välipaloja, välipaloja

Vierailija
08.05.2016 |

Mihin aikuinen, terve ihminen tarvitsee välipaloja?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa päivässä itse syöt?

Vierailija
2/10 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko vaikka siihen että verensokeri ei heittele miten sattuu? Aika paljon tulisi syötyä jos kolmen tunnin välein vetäisi kunnon ateriat. Itse ainakin syön välipalaksi hedelmiä tai rahkaa tms.

Vierailija
4/10 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme

No, mulle ei riitä kolme kertaa päivässä. Syön neljä tai viisi kertaa riippuen siitä, miten täyttävä illallinen on. Mä en voi refluksin takia syödä kovin isoja annoksia kerrallaan, ja toisaalta verensokerin laskiessa tulen kiukkuiseksi tai jos menen tyhjällä vatsalla nukkumaan, en saa unta. Vastasiko tämä täyttävästi kysymykseesi?

Vierailija
5/10 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin töissä tarvitsen, jos en ehdi kunnon ruokaa syömään. Varsinkin näin kuumina päivinä, heikottaa vaan muuten. Eri asia sitten jos ehtii säännöllisesti kunnolla syömään :)

Vierailija
6/10 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verensokeri ei laske/heittelehdi kun jättää verensokeria nostavat höttöhiilarit syömättä.

Mun 9v on nyt ke-illasta asti syönyt samaan rytmiin mun kanssa: myöhäinen aamupala, aikainen päivällinen ja iltapala. Kertaakaan ei ole ollut välipalaa vailla tai nirsoillut ruuan kanssa. Toisin kuin arkena: aamupala, koululounas,ippen välipala (jolloin nälkäisenä ahtaa kuvun täyteen), päivällinen 17, iltapala. Tällöin ruoka-aikana pyöritellään ruokaa lautasella kun välipalasta ja iltapalasta täytetään vatsaa.

Vierailija
7/10 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisko vaikka siihen että verensokeri ei heittele miten sattuu? Aika paljon tulisi syötyä jos kolmen tunnin välein vetäisi kunnon ateriat. Itse ainakin syön välipalaksi hedelmiä tai rahkaa tms.

Ei ihan avautunut, miksi tulisi syötyä paljon, jos söisi kolmen tunnin välein?

Vierailija
8/10 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarvitsemisella on asian kanssa tekemistä? Minun elämääni kuuluu useitakin sellaisia asioita, jotka eivät ole välttämättömiä.

Vierailija
9/10 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
10/10 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ymmärrä minäkään, aina pitää olla käsilaukullinen evästä mukana, ettei ala "heikottaa".

Itse syön aamiaisen, myöhäisen lounaan ja iltapalan, aivan normaaleja annoksia, ei heikota eikä ole nälkä. Kahvin juon jossain välissä iltapäivällä, lisäksi juon paljon vettä.

Mutta kai me ollaan tässäkin suhteessa erilaisia sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi