Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsooko kukaan enää Kauniita ja rohkeita?

Vierailija
08.05.2016 |

Jos katsot, niin miksi. Mikä siinä on nykyään hyvää? Hankin juuri nauhoittavan digiboxin ja ajattelin, että alkaisin taas katsomaan kyseistä sarjaa jos siinä on yhtä hyvä meno kuin ennen ja pääsee suhteellisen helposti sisään. Ketä vanhoja hahmoja on mukana?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaan pääsee kyllä älyttömän nopeasti. Kerran pari olen sattunut katsomaan muutaman vuoden aikana, ja aina tärkeimmät juonikuviot on selvinnyt kymmenen minuutin sisään! Aikoinaan, yli kymmenen vuotta sitten, seurasin päivittäin.

Vierailija
2/4 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasin siihen asti kun Ridge lähti. Ei mua ne nuoret kiinnosta ja uusi Ridge ei kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vieläkö niitä tulee telkkarista? Herranjestas. Ainakin aikaisemmin ei tarvinnut katsoa kuin jakso/viikko niin pysyi kärryllä...

Vierailija
4/4 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä katson, mutta ei se mielestäni hyvä ole :). Se on vain ajanvietettä.

Vanhan kaartin hahmoja ei paljon enää näe. Useimmin heistä Brooke, Eric ja Katie, mutta muuten painopiste on siirtynyt heidän jälkeiseen sukupolveen, eli mm. Brooken lapsiin (tosin Hope nyt Euroopassa). Forrestereille on tullut serkkuja ja adptiolapsia ja heidän ystäviään ja kumppaneitaan. Muotitalojen välistä kilpailua ei enää ole, vaan vastakkain ovat tavallaan Forresterit ja Spencereiden lehtitalon väki, eli Katien mies Bill, ja Billin pojat (velipuolet Liam ja Wyatt), jotka toisaalta työskentelevät itsekin muotitalossa.

Niin, ja välillä pakkaa sekoittaa Wyattin kreisi korusuunnittelijaäiti Quinn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan