Tykkäävätkö miehet oikeasti nuoremmista naisista?
Siis muutenkin kuin silloin jos nuorempi nainen on hyvännäköinen? Onko nuori ikä plussaa myös silloin jos nuori nainen ei ole kaunis eikä edes fyysisesti hyväkuntoinen?
Kommentit (46)
Ei. Olen 26v nainen mutta tosi pullea ja muutenkin räjähtänyt ja minua luullaan ulkonäön perusteella vanhemmaksi. Aika usein miehillä loppuu kiinnostus kun saavat tietää oikean ikäni kun ensin ovat luulleet minua nelikymppiseksi.
Ääliömiehet tykkäävät olla vahvoille kun eivät uskalla tasa-arvoiseen suhteeseen. Silloin ikä sinänsä voi olla merkityksellinen tekijä. Ulkonäön puolesta taas todennäköisesti hyvännäköinen nelikymppinen ajaa ohi vähemmän nätistä parikymppisestä.
Ei kaikki tykkää nuoremmista... Vai mistä kaikki milf/anoppijutut muka tulisi? Ja itselläkin on 2v nuorempi mies ja hänkin sanonut ettei nuorempaa haluaisi...
Jotkut taas on hulluna niitä nuorempia kohtaan ja taitaa se olla yleisempää.
Oikeastaan päinvastoin. Ruma nainen joutuu hakemaan kumppaninsa omasta ikäluokastaan kun kaunis voi valita myös vanhemman tai nuoremman.
Kyllä nainen on ihanimmillaan siinä 17 ikäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Olen 26v nainen mutta tosi pullea ja muutenkin räjähtänyt ja minua luullaan ulkonäön perusteella vanhemmaksi. Aika usein miehillä loppuu kiinnostus kun saavat tietää oikean ikäni kun ensin ovat luulleet minua nelikymppiseksi.
Sun geenit on perseestä jos oot nuorena jo suohirviö. Vanhempana kaikki naiset rumentuu joten geenit voi olla hyvät vaikka ei olekaan enää missi. Itse otin vanhemman 10/10 naisen sen nuoren 5/10 naisen sijaan.
En ainakaan itse olisi iloinen jos olisin esim 20 v ja joku kolmekymppinen mies haluaisi minut ennenkaikkea siksi että olen 20 v. Sitten se kuolaisi lopun ikää niitä kakaikymppisiä sittenkin kun minä olisin 25, 30, 35 - vuotias ja niin edelleen, ja pitäisi minua liian vanhana.
Vierailija kirjoitti:
No tässä tulee se "onpa kulahtanut tuon ikäiseksi"- ilmiö ja mietintä siitä mitä onkaan ensi vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tässä tulee se "onpa kulahtanut tuon ikäiseksi"- ilmiö ja mietintä siitä mitä onkaan ensi vuonna.
Niin ja ehkä nuo miehet ovat alunperinkin olleet etsimässä hieman vanhempaa naista. Tottakai kiinnostuu vähän laantuu kun huomaavat ettet sellainen olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Tekisin mitä vaan päästäkseni palvomaan nuoren naisen hunajakoloa.. Suutelisin klitorista, nuolisin joka neliömillimetrin häpyhuulista, järjestäisin linguistiset orgiat hänen ihanalla mansikoilta tuoksuvalla vaaleanpunaisella peppureijällä. Pitäisin hyvänäni. Nuoret hunajapuput ovat jotain maagista.
Mies41
Niin tosiaan. Nuorten naisten peppureikä tuoksuu mansikalle kun vähän vanhemmilla se haisee paskalle. Onhan sillä aika paljon merkitystä parinvalinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Tekisin mitä vaan päästäkseni palvomaan nuoren naisen hunajakoloa.. Suutelisin klitorista, nuolisin joka neliömillimetrin häpyhuulista, järjestäisin linguistiset orgiat hänen ihanalla mansikoilta tuoksuvalla vaaleanpunaisella peppureijällä. Pitäisin hyvänäni. Nuoret hunajapuput ovat jotain maagista.
Mies41
Ehkäpä poliisin pitäisi ottaa sinut huostaan ennaltaehkäisevästi.
Mun henkilökohtainen mielipide taas on että vitun maku paranee vanhetessaan ja kypsyessään Semmoset 40+ pillut on aina maistuneet ja tuntuneet parhaalle.
Kyllä. 24+ on mieleeni. Ja on ollut jo yli 10 vuotta.
"jos nuori nainen ei ole kaunis eikä edes fyysisesti hyväkuntoinen?"
No tuolloin ei iällä ole enää merkitystä, koska sellainen nainen ei ole kiinnostava.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies41
Puhuin ihan täysikäisistä..
Mies41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies41
Puhuin ihan täysikäisistä..
Mies41
Kuulostaa aika säälittävältä jos 41-vuotias kaljamaha kuvittelee, että 18-kesäinen nainen olisi mitenkään kiinnostunut tuollaisesta vanhasta patusta.
Vierailija kirjoitti:
Mun henkilökohtainen mielipide taas on että vitun maku paranee vanhetessaan ja kypsyessään Semmoset 40+ pillut on aina maistuneet ja tuntuneet parhaalle.
Hyi vittu
Aika moni, mutta tosi harva nuori nainen tykkää vanhoista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
joo kyllä varmaan kaikki ottaa mielummin 25 vuotiaan menestyneen, vaikutusvaltaisen, rikkaan ja kypsän miehen kuin samanlaisen 50 vuotiaan. Niitä ei vaan ole maailmassa kuin muutama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
joo kyllä varmaan kaikki ottaa mielummin 25 vuotiaan menestyneen, vaikutusvaltaisen, rikkaan ja kypsän miehen kuin samanlaisen 50 vuotiaan. Niitä ei vaan ole maailmassa kuin muutama.
Kuka tahansa 25-vuotias mies on parempi kuin yksikään 50-vuotias.
Tietenkin.