imetysnäytökset ja sushisotkut
Mikä nykyäitejä vaivaa?Annetaan vauvan heitellä ravintolassa ruokaa.Tuodaan kotirvojen imetyknäytökset lounastavien työssäkäyvien kiusaksi.Pysy sinä kotirva kotona ja kasvata lapsesi hillitysti käyttöytyväksi.
Kommentit (9)
Ai naisten hyväksyntää on se että ruoalla sotketaan ja imetetään häiritsevästi työssäkäyvien lounastaessa. Nykyäitien pitää opettaa lapsensa kauniisti käyttäytyviksi ja itse kainosti peittää imetysvehkeensä ja näytellä kotona.
Eihän miehetkään näytä vehkeitään ravintolassa.
Jokainen järkipäinen äiti imettää julkisella paikalla siten, että vauvan ruokarauha pysyy ja muut ihmiset otetaan huomioon. En ole koskaan itse järjestänyt enkä nähnyt imetysnäytöksiä. Jos joskus olen huomannut jonkun äidin imettävän lastaan ravintolassa/ kahvilassa/ puistonpenkillä, se on aina tapahtunut rauhallisesti ja tyylikkäästi.
Sushin syöttäminen sormiruokana ravintolassa yksivuotiaalle kuulostaa pelkästään typerältä ja uusavuttomalta. Jos on noin kiinnostunut japanilaisesta ruokakulttuurista, kannattaa ehkä mennä Japaniin, tai netistä selvittää, miten japanilaiset syöttävät vauvoilleen susheja.
hyvinkäyttäytyvö kirjoitti:
Ai naisten hyväksyntää on se että ruoalla sotketaan ja imetetään häiritsevästi työssäkäyvien lounastaessa. Nykyäitien pitää opettaa lapsensa kauniisti käyttäytyviksi ja itse kainosti peittää imetysvehkeensä ja näytellä kotona.
Ei. Naisvihaa on, että yleistät kaikki äidit ruoalla sotkeviksi, ja vielä komennat äitejä pysymään kotona. Mitäpä jos sinä palstalassukka pysyisit kotona, jos imettävän naisen näkeminen saa sinussa tuollaisen kiimareaktion aikaan?
Vierailija kirjoitti:
hyvinkäyttäytyvö kirjoitti:
Ei. Naisvihaa on, että yleistät kaikki äidit ruoalla sotkeviksi, ja vielä komennat äitejä pysymään kotona. Mitäpä jos sinä palstalassukka pysyisit kotona, jos imettävän naisen näkeminen saa sinussa tuollaisen kiimareaktion aikaan?
Nää, mä veikkaan, että ap on palstavela, joka tuossa sushidraamassa näkee hyvän tilaisuuden toitottaa lapsivihamielisyyttään. Samalla raasu tulee tyhmyyttään kumminkin vaatineeksi äitejä - siis toisia naisia - suljettavaksi neljän seinän sisälle.
Vierailija kirjoitti:
Eihän miehetkään näytä vehkeitään ravintolassa.
Sinusta vauvan ruokkiminen siis = pillun tai kyrvän heiluttelu?
Voi sua, taisit jättää koulun bilsan tunnit väliin...
Miehenä sanon että vaikka kuinka imettävä ruusut ja heilut et kiihota minua. Uskon että suurin osa julkisesti imettävistä haluaa juuri miesten huomiota saadakseen seuraavan pennun. Rintojen heikuttelu on juuri tätä. Mutta vastenmielistä.
Kenenköhän nyt olisi syytä pysyä kotona? Ja hankkia lääkityskin, jos lapsen ruokailu on "imetysnäytös".
Taitaa olla palstalassukka taas asialla, sen verran naisvihamielinen oli tuo aloitus.