Mikä katsotaan lesbopiireissä lesboneitsyyden menettämiseksi
Kommentit (17)
Jos käytät porkkanaa niin neitsyys menetetty
Sitten kun pää on ollut toisen pillussa.
En tiedä mitään "lesbopiirien" käsityksistä, jos yhteneviä sellaisia edes on. Luulen, että aika moni allekirjoittanee väitteen, että neitsyyden menettää silloin kun harrastaa ensi kertaa vapaaehtoisesti seksiä, liittyi siihen penetraatiota tai ei. Itse olen ainakin tätä mieltä.
aloitteleva lesbo kirjoitti:
En tiedä mitään "lesbopiirien" käsityksistä, jos yhteneviä sellaisia edes on. Luulen, että aika moni allekirjoittanee väitteen, että neitsyyden menettää silloin kun harrastaa ensi kertaa vapaaehtoisesti seksiä, liittyi siihen penetraatiota tai ei. Itse olen ainakin tätä mieltä.
Heteroseksissä nimenomaan yhdyntä on kuitenkin se millä se menee?
Vierailija kirjoitti:
Eli kaikki menettävät lesboneitsyytensä jo syntymässä ellei ole tullut maailmaan sektiolla?
Vierailija kirjoitti:
No ei minun mielestäni mene noin. Ei kaikki heterotkaan välttämättä halua (tai pysty) ikinä harrastaa yhdyntää.
Vierailija kirjoitti:
Ei minun mielestäni? Suuseksi, sormettaminen, frotting yms. lasketaan mielestäni "oikeaksi" seksiksi silloinkin, kun olemassa on penetraatio-optio, mutta sitä ei käytetä. Jokainen tietenkin määrittelee omalta kannaltaan sen, minkä laskee seksiksi ja sen, mistä menee neitsyys. Eipä esimerkiksi se vaginan penetroiminen nyt mitään hirveän dramaattista fysiologista muutosta aiheuta, ei nyt eletä enää mitään keskiaikaa jolloin veren piti virrata ettei naapuri polttanut tuoretta avionrikkojana roviolla tai jotain, etenkin jos on käyttänyt tamponeja, kuukuppia tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli kaikki menettävät lesboneitsyytensä jo syntymässä ellei ole tullut maailmaan sektiolla?
Joo ja poikavauvoilla lähtee ihan heteroneitsyys silloin.
Lesboseksissä neitsyys lähtee fistaamalla yleisen ja hyväksytyn mielipiteen mukaan.
Täällä ei ole lesboja paikalla vastaamaan koska he ovat tappelemassa.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei ole lesboja paikalla vastaamaan koska he ovat tappelemassa.
Miksi?
Koko sana "neitsyt" on joutava ja vanhanaikainen.
No kun tuntee harrastaneensa seksiä ei ole enää neitsyt? Sama kuin heteroilla.