Mammat miten miehenne hemmottelee teitä?
Miten ja kuinka usein ja miten, miehenne huomio/hemmottelee teitä?
Kommentit (17)
Mulla on joka kuukauden kolmas torstai hemmottelupäivä. Silloin mies aina yllättää mut: tuo gourmet-aamiaisen sänkyyn, ostaa koruja tai kukkia, vie johonkin hienoon ravintolaan, maksaa mut koko päiväksi spahan, lähdetään pitkäksi viikonlopuksi kaupunkilomalle, kokkaa mulle kaikkia mun herkkuja, vie mut ajelulle Hankoon jne jne.
Kaikilla tavoilla.
Joskus hieroo ihan vaan jalkojani, joskus ilmoittaa että lähdemme pidennetyn viikonlopun viettoon jonnekin, joskus antaa jotain lahjojakin kuten koruja - lähinnä kuitenkin merkkipäivinä, joskus on tehnyt ruokaa ihan omin päin kun tulen kotiin ja oletan ettei siellä mitään ole kun ei olla kaupassakaan käyty...
Kyllä joka viikkoon melkein jotain pientä hemmottelua mahtuu.
Ei mitenkään, miksi pitäisikään hemmotella.
Hieroo jalkoja joka päivä. Silittää ja rapsuttaa päätä viikonloppuaamuisin sängyssä. Sanoo kun stressaan "älä murehdi, mä hoidan" ja hoitaa asian.
Ihan arjessa jatkuvasti. <3 Hieroo jalkoja, niskoja, keittää kahvit valmiiksi, kokkaa ruuaksi jotain herkkua, ostaa pieniä lahjoja välillä mitä on pistänyt korvan taakse. Saan lapselta omaa aikaa kun sitä haluan ja nukkua pitkään kun sitä tarvitsen. Pitää siis huolta jaksamisestani ja muutenkin hyvänä, halailee, silittelee ja pussailee aina. Minä vastavuoroisesti hemmottelen miestäni ihan yhtä lailla. :)
Ei mitenkään. Joskus satunnaisesti (kaksi kertaa vuodessa) saattaa hieroa jumissa olevia hartioita ja valittaa siinä samalla kuinka raskasta on hieroa (sen hurjat viisi minuuttia).
Hieroo hartioita tai jalkoja pyytämättä lähes päivittäin. Ostaa kukkia ja vie ulos syömään, kun olen vaikka onnistunut jossain työprojektissa hyvin. Laittaa vuoropäivin aamiaisen valmiiksi. Puhuu minusta kauniisti ja arvostavasti perheelleen, kollegoilleen ja ystävilleen. Tuo kaupasta suosikkiherkkujani. Tekee seksuaalisia palveluksia ja antaa minun seksin aikana päättää tahdin (teemme tätä aika tasapuolisesti), pidättelee poikkeuksetta niin kauan, että minä ehdin saada.
Hieroo työssä jumittuvia niskaa ja hartioita useamman kerran viikossa. Laittaa aamulla aamupala-astiat valmiiksi. Joo, pieni juttu nostaa kahvimuki ja lautanen pöytään, mutta yhtä ihana ne silti on aina nähdä kahvitermarin ja sanomalehden vieressä. Hakee siis tosiaan lehdenkin postilaatikosta, vaikkei yleensä ehdi itse lukea sitä. Usein on myös ruoka valmiina, kun tulen kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään, miksi pitäisikään hemmotella.
Koska toisiaan rakastavat ihmiset haluavat huomioida ja ilahduttaa toisiaan. Näin sen ainakin pitäisi olla. Suhde ilman hemmottelua muuttuu pian kylmäksi, koska hemmottelemalla osoitamme kumppanille kunnioitusta ja rakkautta ja arvostusta.
Poikaystäväni vie minua usein ravintolaan syömään, minä taas hemmottelen häntä suklaalla ja laittamalla hänen lempiruokia :)
Joka päivä jotenkin:)
Hemmottelu voi olla vaikka sitä että antaa mulle lehden käteen ja komentaa sohvalle siksi aikaa kun imuroi. Tai käy lapsen kanssa kaupassa ettei mun tarvitse lähteä. Ja laittaa ruuat pyytämättä. Jos olen kipeä tai väsynyt mutta tekisi mieli jotain hyvää mies lähtee hakemaan vaikka iltamyöhällä. Nyt viikolla olin lapsen kanssa Jorvin päivystyksessä niin mies laittoi viestiä että jos kestää kauan hän tulee töiden jälkeen ja mä pääsen lähtemään kotiin vuorostani. Huomioimista mun mielestä sekin.
Lisäksi sitten nämä normit: talvella saan kukkia kerran viikossa, kesällä ei tarvitse kun on iso piha. Tosin eilen toivat tytön kanssa ison kuormallisen kesäkukkia ruukkuihin laitettavaksi:D Kun olemme ostoksilla yllyttää aina ostamaan jotain (olen todella huono shoppailija joten mies ostaa esim laukut mulle:D)
Tuosta hieromisesta olen kyllä kade, sitä meillä ei ole.
Toisaalta - nuo on kaikki huomioivaa ja rakastavaa parisuhteessa eli ihan kuten pitääkin olla. Puolin ja toisin! Kaikki tulee ihan luonnostaan molemmilta eikä odoteta palkkiota tai hehkutusta toiselta. Silti arvostan suunnattomasti
Kehuu ulkonäköäni ja on aina muna pystyssä kimpussani jos vähänkin liikun ilman pikkuhousuja, niinkuin tänäänkin. Antaa myös taivaallista suuseksiä ja minäkin teen niin vastavuoroisesti.
Tulin vain kertomaan, että nauratti peräkkäiset otsikot:
"Miten miehesi hemmottelee sinua?"
"Mies heitti vasaralla päin näköä..."
Ehkä olen vähän väsy.
Vierailija kirjoitti:
Tulin vain kertomaan, että nauratti peräkkäiset otsikot:
"Miten miehesi hemmottelee sinua?"
"Mies heitti vasaralla päin näköä..."
Ehkä olen vähän väsy.
En ehkä kestä.. *nauraa*
Joskus harvoin kukkasin ja suklaalla. Huoh.