Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä kaikkea tekisit, jos vain uskaltaisit?

Vierailija
07.05.2016 |

Listataan tähän asioita joita tulisi tehtyä, jos vain uskallusta riittäisi. Itselläni rakkauden tunnustaminen hyvälle ystävälleni.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lähtisin New Yorkiin ja Los Angelesiin. Haaveena olisi päästä tuonne, mut siellä pitäisi varmaan osata hemmetin hyvin englantia ja tietää mihin menee, esim. Lentoasemalta pitäisi osata ite mennä hotelliin ja tilata taksi..... Oon vähän semmoinen arkajalka. Ollaan kyllä matkustettu etelässä, muutamia kertoja miehen kanssa, mut ne on ollu valmismatkoja aina."

Tähän aina törmää. Pitäisiköhän minun alkaa jotain sinkkumatkoja vetämään. Olen matkustellut sen verran että kyllä pärjään. Aika hyvin kaiken nykyisin pystyy netistä selvittämään, esim. liikenteen aikataulut, googlemapsista voi jopa bussipysäkit ja reitit kuvineen päivineen etukäteen selvittää. 

Tiedän kyllä tunteen että hirvittää mennä uuteen paikkaan ja isoon maailmaan mutta tienposkeen en ole koskaan jäänyt vaikka uuteen paikkaan olen mennytkin :)

Vierailija
42/44 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin aikuisviihdettä jollekin feministiselle tuotantoyhtiölle jossain hyvässä produktiossa. Todellisuudessa tätä ei estä pelkkä uskalluksen puute vaan myös tieto siitä, että tällä teolla olisi peruuttamattomia seurauksia omille uramahdollisuuksille ja ihmissuhteille. Miinukset liian paljon isompia kuin plussat. 

En koskaan ajaisi kainalokarvojani vaan antaisin rehottaa. Mielestäni kainalokarvat naisella ovat seksikkäät.

Hakisin juuri sitä unelmieni jatko-opiskelupaikkaa ulkomailta, enkä murehtisi sitä, millä maksan poskettomat lukukausimaksut. 

Jättäisin nykyisen työni, johon olen ääriä myöten kyllästynyt. Muuttaisin pois nykyisestä kämpästäni, jossa asun lähinnä halvan vuokran takia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
08.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt lkaisin läpi nämä kaikki uskallustoiveet, niin pointsit taas m29:lle parhaasta vastauksesta!

44/44 |
09.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtisanoutuisin työstäni, jäisin tukien ja mieheni elatuksen varaan. En kuitenkaan uskalla vaikka kiusaus on kova ja mieheltäkin on positiivista signaalia tullut asian suhteen.

Mulla on ihan sama paitsi, että jäisin tietenkin naiseni elatuksen varaan. Naiseltanikin on tullut positiivista palautetta asian suhteen. Se on varmaan näin tasa-arvon aikaan ihan ok, että annan naiseni maksaa ravintolassa laskut ja saan häneltä taskurahaa? Joku perinteisia arvoja kannattava naisihminen voisi ajatella, että sellainen mies ei kiihota. Mutta eihän sen nyt näin voi mennä? Ehkä varmuuden vuoksi voisin elättinä olemisen teoreettista kolausta miehiseen stakseeni paikata 1 cm pituisella pukinparralla. Saanen sen kasvatettua n. 1-3 kk uutteralla kasvatuksella. Sopivasti sitten pääsee kesällä olemaan terassilla Kese-macho mies parralla. (Kunhan vaimo antaa muutaman kympin olueeseen).