Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla vastaavaa? (siitepölyallergiasta asiaa)

näin
07.05.2016 |

Siitepölystä johtuva hirveä tukkoisuus, kurkkukipu ja lievä lämpö on pahimmillaan iltaisin (vaikka päivällä olen ollut ulkona). Lääkkeen otan aamupäivisin ja nyt ihmettelen, että miksi sisätiloissa oireet vahvistuvat todella paljon.
En ole ollut allerginen aikuisena ennen tätä kevättä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään vastaavaa?

Vierailija
2/6 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitepöly kantautuu tosi hyvin sisällekin.

Itsellä oli juuri pari yötä, kun meinasi tukehtua kaiken aikaa, ei tullut nukkumisesta mitään, oli kuumettakin.

Onneksi nyt rauhoittui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin, nyt vasta tuli tänä keväänä allergia ja aikuisena siis. Aivan hirveä kurkkukipu, tukkoisuutta ja nenä vuotaa ja kutisee. Hengitys välillä tosi raskasta ja henkeen otti kun tarpeeksi aikaa pihalla vietti, jäi lääkkeiden myötä pois tämä hengitysvaikeus. Samalta tuntuu olo oli sitten sisällä tai pihalla..

Vierailija
4/6 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo. Pihalta tullessa takaisin sisälle alkaa aivastelu ja sitä jatkuupi sitte loppu illan (: 

Vierailija
5/6 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, kiitos vastauksista. Ei voi sanoa, että mukava kuulla että muilla samaa. Kurjaa meille kaikille :(

Ihmettelin tätä ilta/yötukkoisuutta, jotenkin vaan ajattelisi, että oireet ovat pahempia ulkona missä ne puutkin ovat. Olen nyt pessyt hiukset joka ilta (yleensä pesen aamuisin), vaihtanut lakanoita usein ja pyyhkinyt lattioita. 

Käytössä Aerius ja Avamys.

-ap-

Vierailija
6/6 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yötukkoisuus pahinta ja aamulla herää siihen että on kurkku iha tukossa. Nenää kannattaa kans koettaa huuhdella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä