Paljonko palstailulaskusi oli viime kuussa?
Itselläni 13,40e, en käsitä miten noin paljon. Onko rekisteröitymispakon aikana(23-07) palstailu kalliimpaa kuin muina aikoina?
Kommentit (13)
7,60e. :)
Oon ihan tyytyväinen, kerran tuli yli 20e ja oli pakko vähentää.
Mulla oli 29,95 €. En ole rekisteröitynyt, mutta painelen nuolia ahkerasti klo 23 jälkeen.
Pitäisi sitäkin vähentää tai tutkia noita rekisteröitymisehtoja, jos sillä pääsis halvemmalla.
12€ muistaakseni.
Muutama päivän banni -2€/vrk nosti laskua.
Kertokaa nyt joku mikä ihme juttu tämä oikein on?? :D
t. palstaillut jo pari vuotta eikä vieläkään älyä
Mulla oli 8,50. Ihan keskivertoa. Oletteko ottaneet laskun kuukausittain vai joka toinen kuu? Mä otin kuukausilaskutuksen, jotenkin paremmin pysyy kärryillä tässä palstailussa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli 8,50. Ihan keskivertoa. Oletteko ottaneet laskun kuukausittain vai joka toinen kuu? Mä otin kuukausilaskutuksen, jotenkin paremmin pysyy kärryillä tässä palstailussa.
Laitoin suoraveloitukseen. Ei vaan jaksa joka viestiä kytätä.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa nyt joku mikä ihme juttu tämä oikein on?? :D
t. palstaillut jo pari vuotta eikä vieläkään älyä
Vanha vitsi palstan maksullisuudesta, ei sen kummempaa.
459, 45. Tuohon summaan sisältyy useita aloituksia, lisäksi sakkomaksu aloituksista, joihin ei kukaan vastaa ja liian vähäisestä peukutuksen määrästä. Sitten vastaamisesta on tullut laskua aika paljon. Sain myös huomautusmaksun saman aloituksen kirjoittamisesta kahteen kertaan, vaikka se olikin vahinko. Mutta reklamaatio ei mennyt läpi. Ensi kuussa laitan itselleni viestikiintiön, ettei mene noin pahaksi.
Jos rekisteröityy niin nythän on se tarjous että eka kuukausi 9,90 e ja saa palstailla ja painaa nuolia niin paljon kun haluaa. Olen laskenut että kannattaa, etenkin kun palstailen yöaikaan aika paljon ja 23-07 on muutenkin nykyään se yölisä.
Tuleekos provoista nykyään joku sakko jos jää kiinni?
Lasku oli vaan 4.99 euroa kun lainasin kaverin opiskelijakorttia. Niillä oli joku opiskelijatarjous, että saa testata yhden kuukauden 4.99 euron hintaan. Kaveria ei tämä kiinnosta joten sain käytettyä hänen tarjouskuukautensa :)
Alle 10e. En muista tarkkaa summaa.