Kolmen kaverin Mustikka-Kardemumma -jäätelö on SUPERHYVÄÄ!!!
Syön sitä tässä nyt ensimmäistä kertaa ja voin sanoa, että tämä on oma suosikkini. Olen maistanut tämän lisäksi suklaata ja vadelma-valkosuklaata ja minusta tämä on näistä paras. Ihan täydellistä!!! Lakua en ole vielä ostanut, mutta seuraavaksi kokeilen sitä (rakastan lakujäätelöä, joten odotukset ovat korkealla ja uskon että ne täyttyvät).
Pitää käydä K-Supermarketissa niin voi kokeilla muitakin makuja.
Mikä on teidän suosikkimaku?
Ihan mahtavia jäätelöitä kuitenkin kaikki.
Kommentit (20)
Hah hah haa kukas kolmesta kaveruksesta siellä hyödyntää suomen vilkkainta keskustelupalstaa?
Vierailija kirjoitti:
Hah hah haa kukas kolmesta kaveruksesta siellä hyödyntää suomen vilkkainta keskustelupalstaa?
Ei kukaan. Olisipa mulla kaksi kaveria. Ei ole edes yhtä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
"Pitää käydä k- supermarketissa" :D
Niin, googletin tuossa äsken tietoa noista jäätelöistä ja siellä sanottiin, että tiettyjä makuja myydään vain K-Supermarketeissa. Mikä juttu tämä nyt on, ettei mitään saa enää kehua vilpittömästi?
Ap
kolmen kaverin vadelma-valkosuklaa ainakaan ei ollut hintansa arvoinen.
Se on kyl hyvää. Lakritsa oli vähän salmiakkimainen, en itse tykännyt siitä.
Mangoa olisin testannut mutta ahneet naapurit oli ostaneet ne kaikki lähimarketista.
Mustikka-kardemumma on mun lemppari myös, seuraavaksi kokeilen tän kesän uutuusmakua suklaa-kookosta. Eilen pyörittelin sitä jo käsissä mutta jätin kauppaan, siinä kannessa ainakin oli tarra jonka mukaan ko. makua saa vain K-ruokakaupoista.
Mustikka-kardemumma ja ne musta- ja punaviinimarjaa sisältävät ovat kyllä parhaimpia. Se laku on hyvin tavallisen makuista, aivan niinkuin suklaakin, mielestäni. Niin kauan kuin eivät vähennä aitojen marjojen osuutta jäätelöissään, niin voin mainostaakin:)
Mun lemppari on korvapuusti, mustikka-kardemumma tulee hyvänä kakkosena
korvapuusti vain usein loppu kaupasta
Mun lemppari taas on se vadelma-valkosuklaa, nam! :) Saa k-supermarkettien lisäksi ainakin meidän cittarista.
Kerran satuin kauppaan kun niistä oli tuote-esittely. Laku ja kahvi oli tosi aidon makuisia verrattuna muihin merkkeihin. Parasta oli vadelma-valkosuklaa.
Onko siinä glukoosisiirappia? Se on epäterveellistä ja koukuttavaa, joten jospa siinä selitys intoosi.
Hymyt on paljon parempia