Kidnappasin naapurin koiran
Puoli tuntia se on ny ollut täällä. Perhe huutelee pihalla, koira ei oo moksiskaan. Annoin sille eilisiä kanafileitä ja nyt makaa mahansa vieressä olohuoneen matolla.
Taustaa: Pitävät koiraa irrallaan rivariyhtiön pihalla ja koira tekee tarpeensa mihin milloinkin. Oma pihakin pommitettu tortuin.
Kauankohan tuota viitsii pitää? Oikein ihana koira on 😍
Kommentit (18)
Syyllistyt sitten itse varkauteen.
Vierailija kirjoitti:
Syyllistyt sitten itse varkauteen.
Ihan itse se tänne tuli
Ap
Kohta se vääntää tortut sun olkkarin matolle:)
Millainen koira? Tiedätkö rotua tai rotuja, jos on sekarotuinen? Muista antaa vettä.
Hakekoot muutaman kerran sen pois löytöeläinkodista niin oppivat pitämään kiinni
Vie löytöeläinkotiin tai vie takaisin naapureille hetken päästä ja sano löytäneesi jostakin tai suoraan että halusit antaa heille opetuksen.
Mopsi on. Olen joskus aiemminkin kertonut täällä. Kun ei mene jakeluun niin ei.
Ap
Etkö pysty asialliset kommunikointiin??? Varmasti naapureilla hirveä hätä kun rakas koira kadoksissa. Olet aika pahvi. Paska maatuu nopeasti tai keräät pois; ottaisitko naapuriksi mieluummin wt- porukan joka möykkää, varastaa ja roskaa??
Vierailija kirjoitti:
Etkö pysty asialliset kommunikointiin??? Varmasti naapureilla hirveä hätä kun rakas koira kadoksissa. Olet aika pahvi. Paska maatuu nopeasti tai keräät pois; ottaisitko naapuriksi mieluummin wt- porukan joka möykkää, varastaa ja roskaa??
Tässähän ovat ne ainoat vaihtoehdot :D sitä paitsi oon itse wt enkä varasta tai roskaa
Vierailija kirjoitti:
Joo, asiallinen kommunikointi ei onnistu tämän porukan kanssa. Kaksi kertaa asia ollut esillä taloyhtiön kokouksessa. Mikään ei ole muuttunut.
Ap
Vie koira takaisin jo, haluan tietää mitä ovat mieltä :D
Itsekin mopsin omistajana kylläpä tuli paha mieli tätä lukiessa 😟
Pari päivää.