Miksi vaimo haluaa omaa aikaa?
Tulen töistä niin minu pitää alkaa hoitaa perhettä, että hän saa notkua koneella? Sitten kun kysyn, että koska on mun vuoro niin hän sanoo, että on päivät lasten kanssa. Niin mä olen päivät töissä en varmaakaan tarvitse omaa aikaa. Aamulla töihin ja loppupäivä kotihommia. Toisin sanoen ei vapaata. En vaan jaksa enää. Voi kun saisi edes hetken olla:( Viikonloput vaimo nukkuu kun viikolla ei saa amulla nukkua, koska menen töihin muista koska olen viimeksi saanut nukkua edes kymmeneen. Noh oma moka itse olen elämäni valinnut :(
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti olet valinnut itsellesi vanhemman roolin, ja siihen kuuluu vastuu lapsista silloinkin, kun toinen vanhempi ei hoida osaansa. Ei auta kiukutella ja uhriutua. Jos haluaa varmasti nukkua viikonloppuna pitkään, kannatta jäädä lapsettomaksi. Itse heräsin äsken ja juon nyt aamukahvia kaikessa rauhassa.
Julmaa mutta totta.
Valitettavasti olet valinnut itsellesi vanhemman roolin, ja siihen kuuluu vastuu lapsista silloinkin, kun toinen vanhempi ei hoida osaansa. Ei auta kiukutella ja uhriutua. Jos haluaa varmasti nukkua viikonloppuna pitkään, kannatta jäädä lapsettomaksi. Itse heräsin äsken ja juon nyt aamukahvia kaikessa rauhassa.