Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinun syysi että juot kahvia?

Vierailija
07.05.2016 |

Kyllä minulle se on piristymisen lisäksi myös nautinto! Sain taas kaverilla niin laihaa kahvia, joka oli jostain halpikseta tehty eikä maidoksikaan saanut kuin rasvatonta, että mietin oikein mikähän funktio heidän taloudessa sille on, ei se hyvänmakuista tai mitenkään nautinollista ainakaan ole...

Itse suosin tummapaahtoista (ei tarvi olla mikään erikoismerkki, Kulta Katriina riittää hyvin) ja kevytmaitoa. Jos jossain on vahvempaa, laitan sitä.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensisijaisesti nautinto. Toiseksi se on miellyttävä rutiini, jolla "aamu julistetaan avatuksi". Vasta kolmantena tulee kofeiinin virkistävä vaikutus.

Opin vasta aikuisena juomaan kahvia enkä vieläkään pysty juomaan kitkerää suodatinkahvia, paitsi jos muuta ei ole saatavilla. Juon pehmeän makuista Nescafen pikakahvia maidolla / kahvikermalla.

Vierailija
42/46 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah kahvin tuoksu ja maku... Ne taitaa olla se pääsyy miksi kahvia mulla kuluu. Juon pannukahvia tilkalla kevytmaitoa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo kahvin tuoksukin on niin aah ihana :)

Tuoksu jopa parempi kuin maku. Kahvi kyllä koukuttaa, mutta noin viikossa opääsee himosta eroon, jos haluaa.

Mutta miksipä haluaisi? :-)

Vierailija
44/46 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta-avatun kahvipaketin tuoksu on kyllä yks parhaita asioita

Vierailija
45/46 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon kahvia, koska saan sillä suoliston heti aamulla liikkeelle. Alkaa kauheena paskattamaan. Myöskin kaikenlaisten leivonnaisten kanssa kahvi on ehdoton. Nyt söin pienen hillomunkin tässä kahvikupposen kanssa, nam.

En kuitenkaan välttämättä ihan joka päivä juo kahvia, mutta yleensä kyllä melkein aina. Esim. jos oon syöny edellisenä päivänä hyvin raskaasti, ei tee aamulla mieli edes kahviakaan. 

Kahvin sekaan ehdottomasti tilkka kuohukermaa! Maitoa en tykkää kahvissa käyttää, mutta joskus pakon edestä käytän jos kermaa ei satu olemaan. Kahvina menee täällä Juhla Mokka eniten, mutta välillä ostan jotain muitakin.

Vierailija
46/46 |
07.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh! Pitääkö sillekin löytää syy, että juo kahvia? No hyvä on, olen juonut kahvia koko ikäni niin pienestä, etten edes itse muista. Teininä aloin juoda mustaa kahvia. Sokerikin jäi parin vuoden päästä pois. Olen hyvän kahvin keittäjän maineessa, paitsi että kuulemma keitän niin vahvaa. No laihasta kahvista ei saa muuta kuin mahan kuralle. Se siitä nautinnosta sitten!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme