Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin samanlaisen vaimon kuin äitini oli isälleni

Vierailija
06.05.2016 |

Eli hoiti asunnon siivouksen, miehen vaatteiden pesun ja silityksen töitä varten, ruuanlaiton. Mies painoi töitä, toi rahaa kotiin, hoiti auton ja asunnon tekniset työt ja vain n...i. Uskon, että tämä toimisi parhaiten omalla kohdallanikin. Se on vain kylmä fakta.
mies 32

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänny äitisi puoleen, eiköhän siitä riitä sinullekin.

Vierailija
2/27 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvemmalla pääset kun ostat palvelut siivousfirmalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvemmalla pääset kun ostat palvelut siivousfirmalta.

Ja siihen lisäksi pumpattavan barbaran.

Vierailija
4/27 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia naisia kyllä riittää joten anna mennä. Itse olen heidänlaisilleen allerginen ja olen laittanut aika nopeasti suhteen poikki jos naisella on ollut liikaa tarvetta alkaa huseeraamaan kotonani.

Vierailija
5/27 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkäpä tuolta itärajan takaa tai Aasian suunnalta löytyisi sinulle joku sopiva nainen, jolla ei olisi turhaa ammatillista koulutusta tai ylipäätään isompia ambitioita elämässä. Varmasti sellainen henkilö voisi tyytyä sinuun. Muutathan kuitenkin sieltä peräkammarista pois ennen emännän hankkimista?

Vierailija
6/27 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmä fakta on sekin, että sinä saat tuossa diilissä enemmän naiselta kuin nainen saa sinulta, joten voit varautua siihen, että et ole kovin haluttua puolisomateriaalia. Ellei sitä rahaa löydy sitten niin paljon, että voit oikeasti kustantaa naiselle luksus elintason.

Vierailija
7/27 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näitä pikkuvaimoja kyllä riittää. Itse pysyn virkeämpänä, jos naisen kanssa voidaan haastaa toisemme älyllisesti. Moppeja saa kaupasta ja siivoojia kaupan ilmoitustaululta.

Vierailija
8/27 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on tuollainen. 

Onhan se jotain absurdia näin poikamiehen näkökulmasta kun menee käymään niillä ja vaimo värkkää jotain piirasta uunista ja puhuu pehmeällä iltasatu-äänellä. Olen monesti sanonut sille, että tajuaa sitten olla kiitollinen myös. Ja kyllä se taitaa olla. Kyseinen nainen kesytti semi-pelimiehen ja asiallisen miehen sai. 

En minäkään moista pahakseni pistäisi, mutta vähempikin riittää. 

Luonteesta se on kiinni. Jotkut naiset on hoivaavia, sitten on riivinrautoja - ja monenlaista siitä väliltä. 

Vierailija
9/27 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edes vm. 41 olevat vanhempani eivät toimineet noin.

Kotona kannustettiin opiskelemaan ettei koskaan ikinä milloinkaan joudu miehen taloudellisen pinteen armoille vaan pärjää tarvittaessa itsekin :)

Vierailija
10/27 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä voisin ryhtyä, jos mun ei tarvitsisi käydä työssä ja maksaisit mulle vapaaehtoista eläkettä :) Eikä avioehtoa tietenkään.

Niin kauan kun mä itse käyn työssä, en rupea kenenkään kotiorjaksi.

Vierailija
11/27 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä tuolta itärajan takaa tai Aasian suunnalta löytyisi sinulle joku sopiva nainen, jolla ei olisi turhaa ammatillista koulutusta tai ylipäätään isompia ambitioita elämässä. Varmasti sellainen henkilö voisi tyytyä sinuun. Muutathan kuitenkin sieltä peräkammarista pois ennen emännän hankkimista?

Venäjälle ei kannata suunnata jos kouluja käymätöntä naista etsii :D

Vierailija
12/27 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä naisia riittää. Hoitaa ruuat, siivoukset, käy töissä, hoitaa lapset, muistuttaa miestä velvollisuuksiistaan, hoitaa nekin miehen puolesta, mies kysyy missä on puhtaita pyyhkeitä, vaimo kertoo, mies avaa kaapit ja tokaisee, et vaimon pitäisi siistiä ne, vaimo siivonnut koko päivän, mies murjaisee kun on lasten lelut sikinsokin, vaimo rentoutuu pitkän velvollisuusviikon jälkeen yhdellä oluella lasten mentyä nukkumaan, mies ärähtää, taasko pitää ottaa yksi. Sitten mies ihmettelee joka päivä löhöttyään tuntitolkulla urheilun parissa, kun muija ei taas anna.

Vierailija
13/27 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli hoiti asunnon siivouksen, miehen vaatteiden pesun ja silityksen töitä varten, ruuanlaiton. Mies painoi töitä, toi rahaa kotiin, hoiti auton ja asunnon tekniset työt ja vain n...i. Uskon, että tämä toimisi parhaiten omalla kohdallanikin. Se on vain kylmä fakta.

mies 32

Eikö sinulla ole varaa ostaa noita palveluja vai mihin sinä vaimoa tarvitset?

Vierailija
14/27 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies 32

Mä oon sellainen , mutta naimisissa ja hoidan naisten työt silloin kun miehet hoitaa omat

Vierailija
15/27 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit että äitisi hoiti lapsetkin! Jotta pääset samaan sun tarttee tienata hitosti ja nu...ii loistavasti. Eiköhän joku sulle sit kotiorjaksi rupee.

Vierailija
16/27 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitisi ei ollut siis töissä? Miten hyvä palkka isälläsi oli ja sinulla on, ei ole halpaa lystiä elättää koko perhe yhden palkalla. Saati sitten, jos se ainoa palkansaaja menettää työkykynsä tai jää työttömäksi.

Oletko muuten kysynyt, oliko äitisi onnellinen? Oliko hänen kotona olemisensa vapaaehtoista?

Vierailija
17/27 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä naisia riittää. Hoitaa ruuat, siivoukset, käy töissä, hoitaa lapset, muistuttaa miestä velvollisuuksiistaan, hoitaa nekin miehen puolesta, mies kysyy missä on puhtaita pyyhkeitä, vaimo kertoo, mies avaa kaapit ja tokaisee, et vaimon pitäisi siistiä ne, vaimo siivonnut koko päivän, mies murjaisee kun on lasten lelut sikinsokin, vaimo rentoutuu pitkän velvollisuusviikon jälkeen yhdellä oluella lasten mentyä nukkumaan, mies ärähtää, taasko pitää ottaa yksi. Sitten mies ihmettelee joka päivä löhöttyään tuntitolkulla urheilun parissa, kun muija ei taas anna.

Näinpä.

Ja sitten tulee seuraava yllätys eropaperien muodossa. Kaikkensa mies on antanut ja silti muija otti ja lähti.

Vierailija
18/27 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Venäjälle ei kannata suunnata jos kouluja käymätöntä naista etsii :D

Mammoilta unohtui taas, että kummat nyt olivatkaan niitä ydinvoimalaprojektien johtajia ja kummat kiintiönaisia: venäläiset vai suomalaiset. 

Venäläisissä naisissa on se hyvä puoli, ettei heidän omat hommansa estä miehen rakastamista ja hoivaamista. En tiedä miksi Suomessa tuo on mahdoton yhtälö. Vaikkei Suomessa oikein edes ole mitään isoja naispomoja.

Vierailija
19/27 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaisia naisia kyllä riittää joten anna mennä. Itse olen heidänlaisilleen allerginen ja olen laittanut aika nopeasti suhteen poikki jos naisella on ollut liikaa tarvetta alkaa huseeraamaan kotonani.

Olen samaa mieltä. Itsekään en sellaista naista halua mutta kyllä niitä tosielämässä on paljon enemmän kuin palstoja lukemalla voisi ymmärtää. Ja jos miestä ei naisessa kiinnosta hänen löpinänsä siitä kuinka mahtavat kodinhoitotaidot naisella on niin hyvin äkkiä sellaista miestä aletaan pitää naistenvihaajana.

Vierailija
20/27 |
06.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikael jungeri erosi just yhdestä joka kaipaa elättäjää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yhdeksän